• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Pumkin: Hjälp med stämplarna tack?

• Englali
    Englali skrev 2008-02-16 20:52:19 följande:
    Pumpkin: Hjälp! Har satt igång o stämplat nu, men aldrig gjort det innan. Behöver jag rengöra stämpeln under tiden jag håller på eller är det bara att ta på mer färg efter varje gång o köra tills jag är klar?

Och till sist... haha, HUR rengör jag stämpeln? Har en sådan som sitter fast på en träbit, ja du vet...
    Hmm....
  • Pumpkin

Missade några inlägg där

Du behöver inte rengöra efter varje stämpling, men jag brukar göra det efter var femte eller så, så att färgen inte torkar in i stämpeln liksom. Torka med en fuktig disktrasa efter var femte stämpling och sen när du är klar så kan du ha på lite YES på trasan och rengöra ordentligt

• Englali

Tack Pumpkin! VAD skulle jag göra utan dig? "Min personliga guide till inbjudningskorten" Haha!!!

Visst är Anjas klänning läcker? Men jag vill se bilder på henne i klänningar! Nu vill vi se Anja

• Pumpkin

Tja, som tur är behöver du inte få reda på det

Ja, den är jättefin! Meeera bilder!

• Anja 19 juli 2008

Nix brudar... har ingen bild på mig I DEN KLÄNNINGEN...

hehe

Har inte provat den, sett massor av bilder på den (älskar ju den men trodde den var en dröm) men när jag såg hur jag såg ut i korsett så insåg jag att jag kan välja VILKEN JÄ..LA KLÄNNING JAG VILL, haha, vilken känsla... Hon på dreambride sa att hon garanterade till 100% att den kommer sitta helt suveränt, hon visste ju hur den är formad/sydd och hon har ju sett mig helt jä..la naken nu *asg*

Så då blev det den...

Om den mot all förmodan inte skulle passa mig eller funka på mig när den kommer så kommer jag att köpa din efterträdare Pumpkin. Den älskade jag oxå

Men nu är ju min drömklänning beställd åt mig i min storlek. Och wow vilket vackert glitter... fick se en annan klänning med samma mönster och glitter i samma märke... det är såååå fint! och det ser inte alls plottrigt ut eller för mycket... Det var otroligt vackert!

Bilderna här på mig är i Lilly 3006 och Lilly 3048 (efterträdaren, mitt andrahandsval, supervacker).

anjasbrollops.blogg.se/1203192449_and_the_winner_is.html

• Anja 19 juli 2008

Efterträdaren på bilden, sitter alltså på tok för högt upp, för det var en storlek för liten, så den gick ej ner ordentligt över mina höfter och OBSERVERA att jag inte har korsett på mig här... ni skulle sett den dramatiska skillnaden MED korsett!

det var otroligt...

Har tyvärr inte en enda bild på mig I korsett... vilken miss, men vi var så upptagna att vi helt glömde fotografera, haha...

• Pumpkin

Du tycker alltså att den nya är snyggare än min!? Hädare!

• Anja 19 juli 2008

Shit om 13 veckor kommer in korsett och min klänning....

Iiiihhhhh... Man kunde välja färg på glittret...

Antingen ivory/typ genomskinliga så som på Lillyklänningen, eller silver/genomskinligt typ, som på bilden på min klänning i galleriet...

Jag måste erkänna att silverglittret var så otroligt vackert att jag tror jag kommer köra på det... Om det är ivory tror jag det ser både för tråkigt OCH för plottrigt ut på samma gång + att det inte alls glittrar på samma sätt...

har man färgtema rosa/vitt och glitter så får väl klänningen glittra va, fniss...

Ni skulle sett detta glitter när solen sken på det... Hela klänningen gnistrade!!!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.