• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Pumpkin: Hur tusan vet jag vilken sten man ska beställa då? Vilken storlek osv? Jag är helförvirrad efter att ha läst dem där sidorna.

• Englali

Ah... drog ni alla och var sjutton är Anja!?!

Nehe, sängen för min del nu. Jag är helt slut i kroppen.
    Hoppas ni har en mysig alla hjärtans dag tjejer, för jag antar att det är det ni firar eftersom ni inte är här hos mig

Kram o godnatt!

• Pumpkin
    Englali: Första januari för att vara exakt, fast nu är det utraderat i alla fall

Vad gäller diamanter så är det ju det man inte vet, därför måste man prova!
  • Pumpkin

Natti natt Englali och alla ni andra, nu ska jag också sova.

Kram!

• Englali

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-14 22:52:22 följande:

Englali: Första januari för att vara exakt, fast nu är det utraderat i alla fall Vad gäller diamanter så är det ju det man inte vet, därför måste man prova!
    Haha, toppen Pumpkin! Får du ett plus i kanten idag
    Misstänkte att det var därför du försvann ett tag.

Sov gott!
  • Anja 19 juli 2008

Ojoj tjejer, här är jag, en MEGAvacker och enormt stor bukett med röda rosor (definitivt inte från konsum) och ett helt högtalarsystem till min dator, rikare (visst var det gulligt, fniss, han köpte lixom något som han visste att jag inte hade, så det var praktiskt men ursött)

och fyra orgasmer senare så somnade jag i soffan (blev faktiskt lite illamående av alltihop för jag var så mätt fortfarande av kinamaten *asg*) och vaknade typ NU...

Ja jag har då inget att klaga på idag. MIn älskling har varit urgo, mjuk, romantisk, gullig, kärleksfull och mysig...

Han kan ju om han vill och snart är det vår...

(då pippar alla djuren, hohoho, minns någon Rulle från nöjesmassakern *asg* Hej alla barn, jag heter Rulle, nu är det vår, då pippar alla djuren)

• Anja 19 juli 2008

Haha han hade kopplat in dem och allt coh var helt söt när han sa att jag köpte dig en present oxå (jag hade ju precis upptäckt blommorna i en vas på bordet) och jag gick runt och letade och letade, och han sa om det brändes eller inte... jag gick mot datorn och han -det bränns det bränns och jag tittade och tittade och la lixom inte märkt t nåt PAKET, haha, näää för de var ju redan inkopplat *asg* jag blev sååååå full i skratt men ska erkännas, JAG BLEV SKITGLAD... Jag har haft såååå usla högtalare, som ett skämt lixom, ni vet typ 19-kronors

Tänk vilken upplevelse det blir att kolla greys anatomy. jag har t.om en sån där Baslåda under skrivbordet nu. Wow

Jag blev faktiskt jätteglad även om jag skojar lite, för jag hade ju aldrig själv gått och lagt några pengar på detta

• Anja 19 juli 2008

Aaah pumpkin

betyder det att du äntligen fick till det... ge oss lite detaljer. Hur gick du till väga

• Englali

God morgon!

Anja: Vilken goding till blivande man du har. Är väl härligt när man blir riktigt överraskad sådär!

Idag kommer min kärlek hem. Han ringde o väckte mig vid 01.00 i natt, för o tala om att han var tillbaka på hotellet och att det var oerhört tomt utan mig.
    Mmmm.... vill han ska vara här nu!

(Så där fick ni "dagens" från de nyförälskade Och ja, det är fortfarande på riktigt )

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.