• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Min favvomat och favvoefterrätt blev det, tillsammans med tända ljus och gott vin. Mycket trevligt!

• Englali

Gah!!! Fy vad jag har fått här i tråden idag, av Anja o Pumpkin. Ok, vi är kanske sådär otäckt äckligt kära fortf. efter 3 år men, det pirrar inte alltid här heller... men, tokkära är vi
    OCH, jag är på riktigt och Anja... jag har TVÅ katter, så det så

Någon alla hjärtansdag present från A har det inte blivit. Trodde o hoppades att han skulle klura ut ngt bra fårn Sthlm, men inte.
    När jag kom hem från jobbet nu, hade mamma o pappa varit här (de ha nyckel) och ställt hit en underbar blomma. "Till prinsessan på alla hjärtans dag. Puss mamma o pappa" Dem är så goa, de vet ju att jag är själv idag.
    Åt en romantisk lunch ute tillsammans med min kollega Mettie idag, hon tyckte så synd om mig för jag var själv ikväll så lite romantik på lunchen skulle väl inte vara fel

• Pumpkin

Äh, så hemska har vi väl inte varit? Tycker det är jättesött att ni är sådär snuskigt nykära fortfarande, ni kan gärna få dela med er av hemligheten

• Englali

Haha, tog det inte såå hårt. Hemligheten!?! Jobba som två idioter så ni aldrig ses... då hinner ni ju aldrig tröttna. Ungefär så glamorös är sanningen här Hahaha!!!
    Men, vi är nog väldigt kramiga, gosiga och "pussiga" av oss båda två... det gör en hel del.
    Inte massa hårda ord och onödiga kommentarer o så mot varandra heller, det gör jättemkt!

• Pumpkin

Haha, nej, då föredrar jag nog att ha det som vi har - tid att ses

Kramiga, gosiga och pussiga är vi för det mesta, men visst, en del hårda ord och fräsningar kan det bli. Speciellt från mig, har ganska eldigt humör. Fast, Lasse är ingen from norrlänning han heller kan jag säga, även om han hävdar det

• Englali

Vi ses ju endel, mer nu än innan iaf, så vi får väl se hur länge nyförälskelsen varar
    Andreas är stenhård med det där att aldrig säga något man inte menar eller fula ord och så. Det är sååå skönt. Killen jag var tillsammans med innan "idiot, din dumma jävel, dra åt helvete osv. osv." var inte ovanligt från oss båda. Och börjar man säga sådant så lägger man ju ribban där liksom, tyvärr är det svårt att ta sig ur. A skulle aldrib drömma om att säga ngt sådant och det är toppen!

Vad fick du för god mat Pumpkin?? Jag sitter här, vrålhungrig men har varken ork eller lust att laga ngt... blir nog några mackor eller så bara. I min ensamhet

Beställde ett par lack-skor till Andreas av ett par här på BT, killen hade enbart använt dem på deras bröllop. 400 spänn, i hans storlek o allt. De kom idag och är hur fina o snygga som helst! Går inte att se att dem har varit använda alls. Tittade på skor till honom för ett tag sedan och det var ju mellan 1200 och 2000 kronor. Sparade en hel del där, det är kul när det blri så bra! Är så nöjd nu

• Pumpkin

Det blev tortillas och så blir det kladdkaka till efterrätt

Härligt med skorna! Vi måste fixa skor åt oss båda och kläder åt honom snart, börjar känna mig stressad...

• Englali

Åh... vad gott! Nu blev jag ännu mer omotiverad till mina mackor

Ja det känns skönt. Vi har klänning, kostym, skor till Andreas och underkjol fixade.
    Kvar är väst o kravatt/plastrong o skjorta till A och skor, smycken och underkläder till mig.
    Plus grejer till tärna och bestman då... hjälp, jag är också lite stressad känner jag!

Vad ska Lasse ha?

• Pumpkin

Jag behöver också underkläder, har en BH som skulle vara perfekt om det inte vore för att den har axelband Och smycken ja, får väl se vad jag kommer fram till där På lördag hoppas jag att jag ska komma fram till något beslut angående vigselringen i alla fall.

Jag tror Lasse ska ha frockcoat, det är i alla fall det han tycker är snyggast på bild.

• Englali

Jag ska ju bara ha pärlor i smyckesväg. Enkla i öronen och sedan antingen ett halsband eller armband, så lite som möjligt är ju min linje...

Andreas är ju för kort för frockcoat och liknande så han köpte en ny mörkt mörkt grå snygg kostym som han kommer att ha, har vi äntligen enats om

Jag har också bekymmer med vigselringen, vet inte alls hur jag ska göra där faktiskt.

Du ska väl designa din egen, har du mkt guld att lämna in?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.