• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

ja men vadå... klart du kan gå igång på egen hand! eller alltså du LÄR ju gå igång på att vara porrig och att få igång honom för han lär ju bli ganska rejält kåt om du gör så där, vilket jag är rätt säker på att du oxå blir när du märker hans gensvar...

Eller är du sådan att du kräver mkt förspel... för det är inte jag alls...

haha, som sagt, jag stod och renbäddade!!! När jag plötsligt låg framstupa på sängen utan trosor och nåt stort halvvägs upp mellan benen lxiom...

Så förspel, nää inte så nödvändigt för mig... Blir kåt av att märka hur kåt han är, tar itne många sekunder, tack och lov

• Pumpkin

Är killen bestämd med vad han vill så behöver jag definitivt inget förspel, då är det bara att ta mig

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

Känn dig INTE hemsk... du försöker ju tala om för honom i all välmening för att du vill att han ska förstå HUR han kan göra för att det ska bli lättare för honom att tända dig...

Visst, det ÄR inte lätt att INTE såra, att det inte ska låta som kritik. Var därför jag menade att det kanske är lättare att säga i stundens hetta samtidigt som du med kropp och sinnen visar "jag vill ha dig", för då tar du bort udden av det och det blri inte en förmaning utan bara ett budskap på att du vill att han ska göra på ett annat sätt i fortsättningen, samtidigt som han får bekräftelse på att du "trots att han frågade" vill ha honom MASSOR.

ja nåt sånt...

• Hedebris

shit vilken diskussion.. har suttit och läst nu i 30 min :)

jag och björn är inte dikrekt synkade heller.

jag är kåt på dagen och trött på kvällen (gravid å så ju)

han är kåt hela tiden ;) men på jobbet hela dagarna alltid.

• Pumpkin
    Anja: Ja... Jag får testa.

Hedebris: Jag är också galet trött på kvällarna, utan att vara gravid
  • Anja 19 juli 2008

Hohohoho

Ge Lasse i hemläxa att en dag denna vecka överraska dig med att bara slänga ner dig och sätta på dig...

Seriöst... Sånt kan hjälpa!

Säg det helt allvarligt... Önska dig det i alla hjärtans dag-present

Säg det allvarligt och se honom i ögonen. "Vet du vad jag önskar mig i allahjärtansdag-present Lasse? Jag önskar mig att du ska sätta på mig vilt och hårt utan att fråga mig om det är ok, bara ta mig, när som helst, när helst du känner för det, jag vill inte bli förvarnad" hehe

The pressure of a name... (hihi)

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-13 11:42:56 följande:

Hohohoho Ge Lasse i hemläxa att en dag denna vecka överraska dig med att bara slänga ner dig och sätta på dig... Seriöst... Sånt kan hjälpa!Säg det helt allvarligt... Önska dig det i alla hjärtans dag-present Säg det allvarligt och se honom i ögonen. "Vet du vad jag önskar mig i allahjärtansdag-present Lasse? Jag önskar mig att du ska sätta på mig vilt och hårt utan att fråga mig om det är ok, bara ta mig, när som helst, när helst du känner för det, jag vill inte bli förvarnad" heheThe pressure of a name... (hihi)
    Super bra present ju... Billigt för honom oxå
  • Anja 19 juli 2008

det sista var alltså ett citat från Pretty woman om ingen kände igen det *asg*

Nääää shit jag MÅSTE rusa... börjar ju 12.30. SHIT...

det var FÖR roligt här idag... jag loggar in igen lite över 13, då är jag ensam på avdelningen *asg*

• KKC

Anja du är för härlig!!!! :D

Nu ska jag gå på lunch!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.