• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Sommarliv

Här funkar den fint..

AllStared skrev 2008-02-13 10:58:04 följande:
    Ni som finns på Familjeliv, är sidan nere för er också?
  • Pumpkin
    Anja: Om du visste hur mycket jag ÖNSKAR att Lasse gjorde nånting sånt! Allvarligt talat, ibland undrar jag om han ens tänker "orena" tankar (säger orena för att ibland känns han så oskuldsfull), eller om det bara är jag som gör det. Jag drömmer om sex typ varje natt - alltid med Lasse - och himmel, tänk om sexet (eller snarare förspelet) var så i verkligheten!
  • Anja 19 juli 2008

All stared

klicka upp ett helt nytt internetfönster och försök igen! Det kan funka!

• Anja 19 juli 2008

Hmmm Pumpkin... det där är såklart skitjobbigt och jag känner fler som har det så... Daniel är väldigt sexuell och har MÅNGA "orena" tankar, liksom jag, finns ju inget vi inte gör eller vill göra lixom...

men när en i förhållandet inte är så, ja, jag vet inte men kan du inte försöka att lixom lite i taget "utsätta" honom för dina "porriga" tankar och handlingar, så han vänjer sig, hehe och lixom får smak för det (för seriöst VEM hade inte fått det?).

jag menar inte på ett sätt som skrämmer honom eller får honom att känna sig obekväm eller får honom att Gubevars, känna sig "sexuellt underlägsen" för då är nog sexlusten död sen.

Det verkar inte män klara av... De "ska ju vara" sexuellt överlägsna och styrande. Blir lite kastration av det hela annars för många män tror jag.

Men var lite porrigare själv, vet ju inte alls hur du är när ni har sex, men jag vet hur JAG blir om jag är m nån som inte är sådär "porrig", då blir man kansek själv lite mer "hämmad" (alltså ta mina ordval med en nypa salt, jag skriver det första ord jag kommer på för att beskriva saker, fniss), men försök att inte bli det... (om du nu blir det)...

Skit i om han är oskuldsfull coh lixom mjuk, ren och fin, känner du dig porrig och KÅT, visa det! Hur skulle han inte kunna finna det upphetsande... Kan ju vara så att han behöver det för att våga släppa fram det själv... Visa bara inte att du VILL att han ska vara likdan, göra detsamma, för då blir man ju superhämmad och vet knappt var man ska bli av...

Jag menar om en partner visar "missnöje" och säger, kan du inte vara lite mer "på och ta FÖR dig och lixom BOSSA MIG i sängen"... Tja då är det nog kört! haha

utan VISA, få honom att känna sig som en dunderHUNK i sängen och uppmuntra minsta framsteg med att visa hur GÖTT du tycker att det är, utan att lixom få honom att känna att det INTE var bra innan...

Äh fattar någon vad jag svamlar om! Suck...

Men se till att få honom i säng så ofta du kan... Var helt jä..la öppen, förför, porra till det, var VRÅLKÅT... du kommer ju att väcka hans lust då Pumpkin... Såååå svårt kan det ju inte vara att dra ner honom i sängen, soffan, golvet, köksbordet, badkaret...

Dra ner brallorna på honom när han sitter i soffan o kollar tv, sug honom coh sätt dig på honom för sjutton... Skit i om han först är obekväm, säg bara, jag vill ha dig lixom...

• Pumpkin

Hmm, det är svårt att förklara hur Lasse är. För när vi väl är igång så är han ju lika porrig som någon annan, men det är liksom vägen dit som blir lite... Hmm... Tafflig?

• Pumpkin

När jag tänker efter så har jag ALDRIG hört Lasse säga ordet KÅT

• Anja 19 juli 2008

Ahhh men DÅSÅ då är ju läget inte alls hopplöst Pumpkin...

Exakt VAD är det som är så svårt med att FÅ IGÅNG honom...???

Förklara...

• Anja 19 juli 2008

Hehehe...

Utsätt honom för det då!!

Säg så här vid middagen ikväll...

Är du kåt älskling? För det är jag! Jag är så kåt att jag sitter fast på stolen som en sugkopp *asg*

hahahha jag sitter här och skrattar nu så jag nästan trillar av fåtöljen *asg*

• KKC

det där är ett svårt ämne tycker jag... jag är inte alls jätte sexuell medan min sambo är det... (halv dålig kombination..)
    jag försöker ge honom sex iaf en gång i veckan...
    man känner sig rätt dålig ibland... men vad ska man göra?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.