Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Nu börjar det likna nåt. Guud va mesiga vi var innan.
Bra gjort, Nienna!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-08 23:43:13 följande:
Nu börjar det likna nåt. Guud va mesiga vi var innan.
Bra gjort, Nienna!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-08 23:43:13 följande:
Och Anja förstås.
Sluuuta, jag kommer drömma mardrömmar inatt
Usch ruggigt. Sånt där kan man bli galen på. Ska lägga mig under duntäckena nu. Imorgon är det hemmadag med barnen, är ju kul om man inte är sura morsan som suttit vid datorn halva natten .
Våra ventiler stänger sig först vi -5gr så när det ligger runt nollan så är det som kallast i huset. Och så eldar vi inte jämt och värmepumpen hänger inte med. Så jag är frusen nu jag med. Men så sitter jag med t-shirt o trosor och inget mer också. Ska ju som sagt sova, men är för sällskapssjuk.
Jag vet, försök att inte grubbla för mkt. Typiskt oss tjejer att göra det.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-08 23:59:28 följande:
Så Daniels 2 systrar kommer med sina barn, har jag fattat rätt då? Men inte din syster?
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-09 00:01:02 följande:
Prata med henne igen, det kommer säkert bli bra. Försök skratta o skoja lite om det, herregud konstigare saker har man väl sagt.
Samma här, är totalt svältfödd på arrangerade partaj och skaffar gääärna barnvakt. Jaså, du kan ta barnen. HÄR...klipp klapp klipp klapp klipp klapp
.
Ja gör det, det kommer säkert vara hellugnt.
NU måste jag lägga mig.
Puss o kram o gonatt
Usch va jobbigt Pumpkin .
Vad gör jag ikväll, tja sitter o surfar. Borde vika en massa tvätt, tvätta lite till o s v. Vid 21 ska jag ut o gå med en kompis..i regnet. Blööörk.
Jag säljer vår på Blocket som står i Gustavsberg. Köp den gärna . Vad är du ute efter som ngn ovan skrev.