Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
god morgon!!! nu har vi börjat att dela ut inbjudningarna... pirrigt nu är det bara att vänta satte osa datum den 18 maj så det är ju ett tag fram...
god morgon!!! nu har vi börjat att dela ut inbjudningarna... pirrigt nu är det bara att vänta satte osa datum den 18 maj så det är ju ett tag fram...
jag var in och kikade i ditt gallerien, jätte vacker klänning anja
ja nu börjar man ju noja om lite allt möjligt....hoppas att man kom ihåg att bjuda alla att man inte i sin sinnesförrviring glömt någon viktig ;)
ja detta med buketten varför i hela friden ska den vara så dyr jag har funderat på att binda egen vill iofs bara ha några kallor ev några andra strån bild exempel i mitt galleri ja hur svårt kan det vara;))
jag har listat på min presentation vad som är avbockat senast
men jag har kvar bukett,underkläder,transport, barnvakt på kvällen till sonen menyn måste spikas har bara prel.bokat vi ska titta på lokalen så att det inte uppstår några överraskningar....ja jag har säkert förträngt massor
god morgon !!! låt i kyrkan jag velar mellan 4 låtar
sonja alden - du är allt
sonja alden - här står jag
marie f. - den bästa dagen
- kärleken förde oss samman
tomas a wije - evighet
kan inte bestämma mig men jag tror att jag vill ha två låtar i kyrkan en kollega till mig ska sjunga vet inte bara vilken/vilka låtar vad tycker ni????
förresten hur gör ni med brudvalsen nu har jag börjat nojja mig över det jag kan inte dansa vals så jag vet inte om man ska söka till danskurs men då är det ju detta fenomen småbarn och när sk man ha tid????
vad tror ni om detta
usch ja jag lider med dig hedebris jag hoppas att det går bra för er och att detta inte sätter käppar i hjulet... när jag väntade vår son så blev min morfar jättesjuk och vi stod varandra jättenära vi var jätte nära det var honom jag tydde mig till när det var tufft... så samma vecka som som C föddes satt jag och vakade hos honom.... efter förlossningen åkte jag upp och satt hos honom man var ganska tudelad man ville glädjas åt sonen men jag ville samtidigt sitta hos min morfar och två dagar efter C var född så gick han bort... så sonen födelse kommer alltid att förknippas med morfars död men livet går vidare jag tycker bara att det var tråkigt att han inte han träffa min son men jag vet att han vakar över oss....
hmm ja det lät ju inte riktigt kul... men det var då tur att hon ändrade sig det är tur att man har lite ess i kort ärmen men det är tråkigt att man ska behöva bli så arg och ledsen speciellt när man vet att man blivit lurad
god morgon tjejer... febrig dag två sjukstuga för mig och sonen ååå vad jag är less på at vara sjuk samt att jag inte får vikarie på jobbet så eleverna får vara "lediga" detta gör ju att man verkligen får dåligt samvete och gör att man åker och jobbar i allafall men med 39 graders feber så åker jag mellan tv soffan och datorn;)