• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Nienna
    Bellanote skrev 2008-03-31 22:38:50 följande:
    Nienna vad roligt.. Vår lilla" valp fyller ett år imorgon på alla hjärtans dag!!
    ??? Det är väl inte alla hjärtans dag i morgon?
  • Nienna

Däremot är det ju första april, bäst man passar sig!

• Englali
    Bellanote skrev 2008-03-31 22:38:50 följande:
    Nienna vad roligt.. Vår lilla" valp fyller ett år imorgon på alla hjärtans dag!!
    Alla hjärtans dag i morgon??? What??

Anja: Hm... har inte funderat sådär mkt på dekorationen av borden ännu. Borde kanske ta tag i den biten... blä!
  • 20080614

Nienna: Superfin klänning och du verkligen superfin i den också!

Hinner inte med här längre, men det kommer nog bättre tider! Har suttit och fixat med våra organzapåsar hela kvällen. Allt tar sån tid när man ska göra 90 av dem

Men nu till sängen.. Godnatt!

• Nienna
    20080614 skrev 2008-03-31 22:47:26 följande:
    Nienna: Superfin klänning och du verkligen superfin i den också!
    Tack så mycket!
  • Nienna

Nä, nu ska jag också gå och lägga mig.. God natt!

• Snitte- 5/7-2008

hello nu har vi varit på en redig promenix jag och zelda...

Anja: nä ibland är det lite skit.. Fick antibiotika som jag ska käka i 10 dagar nu..

Englali: oj vad snäll hon Frida verkar vara, gött att ha en sån relation,. jag tror jag skulle ha bättre relation till min svärmor om Magnus stod på sig lite mer mot henne... annars får jag lixom svälja för att inte säga emot...

Nienna åååh vad mysigt, kommer så väl ihåg när vi skulle hämta zelda... mini mini mini var hon då...

• Englali

Nienna: Natti natti!

Snitte: Japp hon är toppen! Verkligen! Haha... jag känner verkligen igen det där med att "svälja".

Åh idag har jag köpt bebiskläder till illa Adam. Så ljuvligt! Kunde ha handlat hur mkt som helst. I morgon ska jag nog shoppa lite till Texas och hans storasyster Noellé. Känner att jag inte kan komma tomhänt till lilla Noellé när vi ska hälsa på lillebror Texas för första gången med presenter o allt!

• Snitte- 5/7-2008

Åh vad roligt! jag äääälskar att shoppa babykläder! finns ju så otroligt mycket roligt och snyggt

Var och snosade på Isac idag, ska sjunga på hans dop den 12 april

• Englali

Så mysigt! Åh ja jag älskar att shoppa det. Blir ju helt tokig. Kan köpa hur mkt som helst till mina vännrs o släktingars småttingar. Har själv inte köpt ngt till ev. framtida barn. Jag tycker det känns för "läskigt" att göra det. Visst, man skulle väl kunna samla på sig lite, men samtidigt känns det lite fel. Tänkt om ngt går snett eller det inte blir några barn... då är det jobbigt att ha allt sådant hemma tror jag...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.