• aka79

Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....

tjohoo!
    Hej hej! Här är jag!
    Jag har just ätit en semla och så har du skickat den här länken till mig! *hahaha* Jajja...
    TACK!!

Jag fattar inte hur jag ska hitta igen motivationen jag hade innan jul!? Jäklar så duktig jag var. 8 kg försvann poff pang! SKIIIIIT!!!

JAG MÅSTE FIXA DETTA!!!!
    NUUUU!!! *paniiiiik*

• aka79

OK, detta har säkert diskuterats massor tidigare.
    MEN, någon som vet av någon slags pulverdryck som är godare än NUTRILETT?
    Jag behöver en kickstart för att fortsätta med VK sen.
    2 veckor tänkte jag tokköra!
    Hjälp!?

• aka79

har tråden dött??

Ja denna vecka har verkligen inte gått som jag har velat.. hihi.. Men.. sånt är livet.

Jag hade som tänkt starta med det här Cambridge för att få mig en kickstart igen och kanske hitta igen motivationen.
    Men jag vet inte, tror jag hittat igen lite av den igen..
    Ska prova nu i 3 dagar, och klarar jag att hålla mig inom kcal-gränsen och sånt så blir det nog ingen Cambridge. Tror jag ska ta och köpa någon slags måltidsersättning istället i sånna fall.. hihi.. Men nu känns det lite bättre!

NU KÖR VI BRUDAR!!!

• aka79
    Skottdagen2008 skrev 2008-01-14 15:35:03 följande:
    Så var secret box gjort och bättre kunde det säkert ha blivit, men man får väl skylla på sig själv att man inte tränade mer, suck!Det jag är mest orolig för nu är klänningen eftersom jag var där i fredags och skulle sy in den och de tidigare sa att det ar inget problema tt få den efter min kropp och nu säger de att jag har gått ner för mycket för att de ska kunna sy in den snyggt!!!! Dessutom måste jag ha band till min s.k. axelbandslösa klänning för jag har för tung byst att hålla upp. Kunde de inte kläckt ut det lite tidigare, nu ska jag ju vigas om 6 veckor och 4 dagar!!!!!
    Men Guuu så hemskt!!
    Det är ens viktigaste dag, och du har varit tydlig på det du har velat - och så kommer dom och säger SÅDÄR!?
    Nä fy så besviken jag skulle bli...
    Jättetråkigt för dig.

Men nu är det väl bara att bita ihop och ta med dig någon som får kolla på klänningen och du får förvarna att dom måste säga att du är finare i axelband än utan hihi.. eller?

Jag hoppas med hela mitt hjärta att du blir nöjd i alla fall!

Måste bara få fråga, vad är secret box?
    kram!
  • aka79

Kan dom redigera bort allt på kroppen också???

Nä men.. va roligt med Secret Box... Hoppas du blir nöjd!
    Sa fotografen hur du skulle göra eller var du tvungen att komma på det själv?
    Hade du flera olika sorters underkläder på dig?
    Det där skulle jag också vilja göra någon gång i framtiden... Så rolig grej!
    Kanske till våran 1 års bröllopsdag, eller 10:e? hihi..
    Så skoj!

Fortfarande tråkigt med klänningen dock....

• aka79

egensinnig - Nej det blir ingen pulverdiet! Jag känner mig så laddad på VK nu att jag struntar i det. Får väl ta det någon annan gång, i någon annan svacka =))

4 kg är ju Jättebra!! Toppen Jobbat!!
    Känns det bra med VK?

• aka79
    egensinnig skrev 2008-01-19 09:27:20 följande:
    aka79 - kul att du hittat motivationen igen! Jag har varit magsjuk så ett par kilo kanske jag går upp igen när vätsekbalansen återställs. men det känns bra ändå. Gillar verkligen VK!! Har testat VV och GI innan typ 10-15 ggr - jag är den ständige bantaren som går ner 10 kg o sen upp dem igen efter ett år el så, o så ner igen o upp igen osv...Men nu har jag ca 25-30 grav-kilo som jag vill ha bort och jag vill ha nya matvanor för hela familjen så lilltjejen får bra matvanor...Det är en stark motivation för mig och medför mer frukt, grönt, fiber, ekologiskt mm. Mindre snask o andra onyttigheter.Hur länge har du kört VK o hur m ycket vill du gå ner?
    Jag har varit medlem ända sen januari 2006, men har varit gravid och fått en lillkille här emellan =)
    Jag startade om igen på allvar i september och gick ner 8 kg, sen kom jag in i VÄRLDENS svacka, men nu har motivationen kommit tillbaka. Jag har ca 45 kg att gå ner. Har aldrig varit smal i hela mitt liv, men nu så har jag tänkt bli det!! =))
    Vill gärna ha ett bättre utgångsläge innan nästa bebis kommer! =)
  • aka79
    Skottdagen2008 skrev 2008-01-21 15:49:37 följande:
    Klänningen?! Ja ni, de fick ta bort skenorna så att bysten inte skulle plattas till utan få lite tyg, men det gjorde ju också så att klänningen inte längre går slätt över magen utan rynkar ihop sig och det hade jag ju INTE viljat, men vad kan man göra?Fick dessutom höra att jag har en kropp som man ska skräddarsy efter och inte köpa eller hyra till och kunde de inte sagt det liiiite tidigare, då hade jag gjort det!! För andra så kanske den ser snygg ut, men jag vet ju hur den skulle se ut egentligen. Suck!Med kilona går det lite si och så nu när jag ska "hålla nollan". Är uppe igen + 1,5 kg, men jag får väl ner det till vigseln förhoppningsvis.
    Hur känns allt det här egentligen??
    Känner du dig Väldigt Besviken, eller känns det Ok, eller känns det alldeles underbart ändå??
    Känner att jag blir lite orolig över dig...
    Man vill ju att det ska kännas så bra som möjligt innan vigseln, sen blir det ju aldrig som man tänkt
    Hoppas du mår bra i alla fall!
    kram aka79
Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....