• Skottdagen2008

Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....

Hittade inte någon fortsättning så jag startar den själv då. Vill ju veta hur det går för er andra i vår gemensamma kamp mot målvikten

• Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....
  • viktualia

Tack Skottdagen som skickade länken till denna!

Jag är fortfarande PÅ!

Hade paus över jul och nyår. Nu försöker jag krympa några kilon till, motivationen är lägre men jag försöker i alla fall en gång till. Funkar det inte den här gången heller, så glider jag nog in i "hålla nollan" om nån månad.

• Skottdagen2008

Varsågod . Har försökt hitta alla och skicka länken, hoppas våra vänner hittar hit. Vi som kämpar på.

Klart jag måste erkänna att jag numera nog får hålla nollan då jag ska sy in klänningen på fredag och fota secret box på lördag och sedan är det nollan som gäller eller endast högst 1-2 kg ner innan sista finjusteringen av klänningen. Allt annat är köpt i underkläder så jag hann inte riktigt ända fram, men jag har lyckats gå ner 6,5 kg utav 8 kg som var målet så nästan alla gravidkilon är väck . Däremot är huden väldigt lös runt magen och brösten mycket hängiga, men det är ju smällar man får ta när man haft med en bebis i magen och han är ju underbar.

• Sofiaa84

Hej=) Idag har jag liksom bestämt mig, sluta upp med att äta skit saker som godis o chips o dricka cola, osv. Känner mig svälld och ful.. Att tappa 15 kg, pust, hård väg, MEN jag har redan gått ner 18 kg så "nåra" till ska väl gå, haha=) Kom igen nu tjejer! Nu kör vi=)

• MSW

Nu har jag hittat hit också (tack för tipset)

• Skottdagen2008

Grattis Sofiaa84. 18 kg är ju en stor prestation. Kom igen och håll ut hela vägen, 15 kg till är en del kg, men sätt delmål, belöna dig med något bra vid delmålen (inte ätbart ) .

Är det någon föresten som brukar kolla på 3 kvinnor som varje avsnitt tävlar om drömbrudklänningen. Tänk att på 8 veckor får de så satans fin hud och går ner många kg, inte får många dock så att kroppen inte hänger med. tänk att få välja vilken klänning som helst utan ekonomisk eftertanke och som sagt vilken lyster i huden.

Har 7 veckor kvar nu så hudens lyster måste jag lyckas med .

• aka79

tjohoo!
    Hej hej! Här är jag!
    Jag har just ätit en semla och så har du skickat den här länken till mig! *hahaha* Jajja...
    TACK!!

Jag fattar inte hur jag ska hitta igen motivationen jag hade innan jul!? Jäklar så duktig jag var. 8 kg försvann poff pang! SKIIIIIT!!!

JAG MÅSTE FIXA DETTA!!!!
    NUUUU!!! *paniiiiik*

• Skottdagen2008

Äh, jag syr in klänningen imorgon och ska fota secret box på lördag och känner mig inte i den form jag önskade för dessa ändamål. Suck, jaja, man är den man är och får själv stå för sitt öde.

• bumblebee jonis

Tack för att du skickade länken Skottdagen2008

Har börjat att ta tag i det hela igen nu efter jul och nyår. Det ska gå. Har ca 3,5-4 månader på mig att i alla fall gå ner några kilon. Allt som minskar måtten är bra känner jag

• aka79

OK, detta har säkert diskuterats massor tidigare.
    MEN, någon som vet av någon slags pulverdryck som är godare än NUTRILETT?
    Jag behöver en kickstart för att fortsätta med VK sen.
    2 veckor tänkte jag tokköra!
    Hjälp!?

Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....