Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....
Hittade inte någon fortsättning så jag startar den själv då. Vill ju veta hur det går för er andra i vår gemensamma kamp mot målvikten
Hittade inte någon fortsättning så jag startar den själv då. Vill ju veta hur det går för er andra i vår gemensamma kamp mot målvikten
Puff.....
Varsågod . Har försökt hitta alla och skicka länken, hoppas våra vänner hittar hit. Vi som kämpar på.
Klart jag måste erkänna att jag numera nog får hålla nollan då jag ska sy in klänningen på fredag och fota secret box på lördag och sedan är det nollan som gäller eller endast högst 1-2 kg ner innan sista finjusteringen av klänningen. Allt annat är köpt i underkläder så jag hann inte riktigt ända fram, men jag har lyckats gå ner 6,5 kg utav 8 kg som var målet så nästan alla gravidkilon är väck . Däremot är huden väldigt lös runt magen och brösten mycket hängiga, men det är ju smällar man får ta när man haft med en bebis i magen och han är ju underbar.
Grattis Sofiaa84. 18 kg är ju en stor prestation. Kom igen och håll ut hela vägen, 15 kg till är en del kg, men sätt delmål, belöna dig med något bra vid delmålen (inte ätbart ) .
Är det någon föresten som brukar kolla på 3 kvinnor som varje avsnitt tävlar om drömbrudklänningen. Tänk att på 8 veckor får de så satans fin hud och går ner många kg, inte får många dock så att kroppen inte hänger med. tänk att få välja vilken klänning som helst utan ekonomisk eftertanke och som sagt vilken lyster i huden.
Har 7 veckor kvar nu så hudens lyster måste jag lyckas med .
Äh, jag syr in klänningen imorgon och ska fota secret box på lördag och känner mig inte i den form jag önskade för dessa ändamål. Suck, jaja, man är den man är och får själv stå för sitt öde.
Så var secret box gjort och bättre kunde det säkert ha blivit, men man får väl skylla på sig själv att man inte tränade mer, suck!
Det jag är mest orolig för nu är klänningen eftersom jag var där i fredags och skulle sy in den och de tidigare sa att det ar inget problema tt få den efter min kropp och nu säger de att jag har gått ner för mycket för att de ska kunna sy in den snyggt!!!! Dessutom måste jag ha band till min s.k. axelbandslösa klänning för jag har för tung byst att hålla upp. Kunde de inte kläckt ut det lite tidigare, nu ska jag ju vigas om 6 veckor och 4 dagar!!!!!
Ja, det tycker jag med då jag var tydlig med vad jag tänkte göra då den beställdes.
Axelbanden är väldigt tunna typ 1 cm högst så det är ju i alla fall bättre än sådanan där 3 cm breda tråkiga saker. De är även pyntade med samma pärlor som klänningen i övrigt så det matchar väldigt bra, dvs bättre än om de varit släta. ska dit igen på torsdag för att kolla den första "insyningen".
Jotack, jag känner mig väldigt nervös hur detta kommer att sluta. Det kanske är bara jag som vet hur den egentligen skulle ha suttit på kroppen, men det jag är rädd för är att den vrider sig i tyget och att det blir ett hack under armen.
SecretBox är ett album med sensuella fotografier på dig själv i underkläder som du ger till din man som morgongåva.
Klänningen?! Ja ni, de fick ta bort skenorna så att bysten inte skulle plattas till utan få lite tyg, men det gjorde ju också så att klänningen inte längre går slätt över magen utan rynkar ihop sig och det hade jag ju INTE viljat, men vad kan man göra?
Fick dessutom höra att jag har en kropp som man ska skräddarsy efter och inte köpa eller hyra till och kunde de inte sagt det liiiite tidigare, då hade jag gjort det!! För andra så kanske den ser snygg ut, men jag vet ju hur den skulle se ut egentligen. Suck!
Med kilona går det lite si och så nu när jag ska "hålla nollan". Är uppe igen + 1,5 kg, men jag får väl ner det till vigseln förhoppningsvis.
Man har ju en bild av klänningen på en "modell" och den sitter snyggt och ser slät och vacker ut på henne och så blir det inte likadant på en själv för att man har andra mått som klänningen inte riktigt är sydd för så jo, jag blev rätt besviken, men nu tar jag det för vad det blev. Har tyvärr inte tid att kolla på annat. Hade det däremot varit 6 månader kvar hade jag kanske köpt en ny eller låtit någon sy upp en åt mig. Det är kanske bara jag som vet om att den ska ha skenor och vara slääät över magen och inte rynkig som nu.
Tack för omtanken.
hur går det för er? för mig går det sisådär och nu är det batra en månad kvar. suck!
Så när man äntligen lyckats gå ner de tröga gravidkilona så bokar man tid för att ta ut spiralen, hm...... Vi tänkte ta ut den till "natten", men insåg att eftersom det kan blöda och så, så tar vi ut den första dagen hemma igen från bröllopet. Sedan får man se hur länge man får vara sig själv innan det är dags att bli på smällen och tjock igen.
Nåja, jag vet i alla fall att jag har lyckats med viktklubb så jag återkommer väl till klubben efter amningen och graviditeten igen, men än så länge är jag på väg ner de sista 2 kg:na och det kan ju faktiskt dröja länge innan man blir gravid igen även fast det bara behövdes ett försök sist.
Det är ju lättare att gå ner om man starat från "nollvikten" innan man blir gravid igen.
Vilken dag
Semla
El Maco Grande inkl. dip och nachos och dip igen
+
en chokladboll
Hm.......
tråden verkar ha gått i graven, är det inga som kämpar längre så GRATTIS då har vi ju lyckats, eller ni ju
Jaghar 2 veckor kvar och lika många kg, hm..... jaja, det får väl duga, jag har ju ändå lyckats gå ner 6 kg av 8 så det känns väldigt bra. däremot så är det ju en del lös mammamage och sånt, men va fan, jag har ju en torsolette som håller ihop det
10 dagar och 1 kg kvar = SUCK!
Hur går det för er?