• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

Kalas, jag har lyckats. TAck

Mickes tös skrev 2008-01-17 14:52:37 följande:

När man trycker på bilden så kommer namnet upp antingen i nederkant eller högst upp på webläsaren, beroende på om bilden öppnas i ett eget fönster eller om den öppnas i samma fönster.Hoppas du förstår hur jag menar...Om det öppnas i ett eget fönster (när sidan skummas ner och bilden öppnas framför) så brukar namnet bli en länk, i nederkant. Om det öppnas i samma fönster (med vit bakgrund)får du kopiera namnet som står högst upp på webläsaren och sedan söka bland medlemar.
  • tolonta

Ja, det lutar åt ikea-glas för min del... Även om de inte blir så hysteriskt billiga om man inte lyckas få dem på den där jätterean. Och vart man ska ha dem efteråt är inget problem, mamma och pappa har stort hus med mycket plats över sedan vi flyttat hemifrån allihop... (Var faktiskt mammas idé med ikeaglas). Ett set med 6 rödvinsglas, 6 vitvinsglas och 6 vattenglas kostar 89 kr ordinarie pris. Det blir cirka 4:95 per glas, och då har man kvar dem och kan använda dem igen eller sälja dem. Jämfört med cateringfirman där de tar 4:50 per glas att hyra...

rosalin skrev 2008-01-16 20:23:52 följande:
    va är dte bröllopsmässa i tidaholm? Jag vill oxå!!Glas kan man väl köpa jättebilligt på ikea ibland. Fast det kanske inte är så kul att köpa så mycket glas (vart ska man ha dem sedan liksom). Men annars tror jag att några har köpt vinglas för 1 kr/st och då är det väl billigare än att hyra. Fast det kan ju ha varit på nått erbjudande
  • Mickes tös

Jag måste bara tacka för tipset om svemaguld i falköping, minns inte vem som skrev det, men vi var där idag och kollade på ringar och de skulle kunna tillverka min favoritring till under halva priset av vad jag skulle få betala för orginalet, så himla nöjd och dessutom kan jag ändra lite så jag får den precis som jag vill ha den, kanon

• Pärlhönan

Det var jag!!! Vad roligt att du gillade dem. Har gjort min förlovningsring där o ska göra vigselringen också.
    De är bäst!
    Mickes tös skrev 2008-01-18 15:43:47 följande:

Jag måste bara tacka för tipset om svemaguld i falköping, minns inte vem som skrev det, men vi var där idag och kollade på ringar och de skulle kunna tillverka min favoritring till under halva priset av vad jag skulle få betala för orginalet, så himla nöjd och dessutom kan jag ändra lite så jag får den precis som jag vill ha den, kanon
  • Mickes tös

Ja det kändes så bra att det inte var helt hopplöst med en sådan ring som jag tyckte om

• Annajohan

hej hopp allihopa här inne, är ju lite ny så jag har inte varit inne så mkt, ska oxå till bröllopsmässan i tidaholm tänkte jag, gubben jobbar så jag får väl dra med en av tärnorna eller min bilvande svägerska istället.
    just nu sitter jag och väntar på att millybrdals online chat ska öppna så jag vet att de fått mina mått på klänningen!

• Mickes tös

Har nu skrivit ut alla inbjudningar, eller rättare sagt insidan av inbjudningarna, nu blir det till att klistra och skära...

• Pärlhönan

Vi har fått våra provkort nu, den var jättefina. Ska nu bara bestämma vilken text som ska vara i och fila lite på gästlistan. Har även provat min klänning lite idag. Farligt när den är hemma då den blir provad ca 1ggr/vecka

• Novemberbröllop08

Välkommen hit! Ska oxå till mässan i tidahom, hoppas man kan få lite tips och idéer!

Annajohan skrev 2008-01-18 23:19:51 följande:
    hej hopp allihopa här inne, är ju lite ny så jag har inte varit inne så mkt, ska oxå till bröllopsmässan i tidaholm tänkte jag, gubben jobbar så jag får väl dra med en av tärnorna eller min bilvande svägerska istället.just nu sitter jag och väntar på att millybrdals online chat ska öppna så jag vet att de fått mina mått på klänningen!
  • Birella

åååå igår beställde vi ringar spännande, får dem i slutet av veckan redan sa han ännu mer spännande... å så skall jag hämta hem klänningen i slutet av veckan också hihihi... det blir nog ett bra slut på den här veckan!! Betydelsen av att längta tills på fredag har fått en helt annan betydelse nu i denna vecka ,

Hallå är det någon mässa i Tidaholm?? När? Var?
    Jag e inte riktigt med på noterna ...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2