Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Kalas, jag har lyckats. TAck
Mickes tös skrev 2008-01-17 14:52:37 följande:
Ja, det lutar åt ikea-glas för min del... Även om de inte blir så hysteriskt billiga om man inte lyckas få dem på den där jätterean. Och vart man ska ha dem efteråt är inget problem, mamma och pappa har stort hus med mycket plats över sedan vi flyttat hemifrån allihop... (Var faktiskt mammas idé med ikeaglas). Ett set med 6 rödvinsglas, 6 vitvinsglas och 6 vattenglas kostar 89 kr ordinarie pris. Det blir cirka 4:95 per glas, och då har man kvar dem och kan använda dem igen eller sälja dem. Jämfört med cateringfirman där de tar 4:50 per glas att hyra...
Jag måste bara tacka för tipset om svemaguld i falköping, minns inte vem som skrev det, men vi var där idag och kollade på ringar och de skulle kunna tillverka min favoritring till under halva priset av vad jag skulle få betala för orginalet, så himla nöjd och dessutom kan jag ändra lite så jag får den precis som jag vill ha den, kanon
Det var jag!!! Vad roligt att du gillade dem. Har gjort min förlovningsring där o ska göra vigselringen också.
De är bäst!
Mickes tös skrev 2008-01-18 15:43:47 följande:
Ja det kändes så bra att det inte var helt hopplöst med en sådan ring som jag tyckte om
hej hopp allihopa här inne, är ju lite ny så jag har inte varit inne så mkt, ska oxå till bröllopsmässan i tidaholm tänkte jag, gubben jobbar så jag får väl dra med en av tärnorna eller min bilvande svägerska istället.
just nu sitter jag och väntar på att millybrdals online chat ska öppna så jag vet att de fått mina mått på klänningen!
Har nu skrivit ut alla inbjudningar, eller rättare sagt insidan av inbjudningarna, nu blir det till att klistra och skära...
Vi har fått våra provkort nu, den var jättefina. Ska nu bara bestämma vilken text som ska vara i och fila lite på gästlistan. Har även provat min klänning lite idag. Farligt när den är hemma då den blir provad ca 1ggr/vecka
Välkommen hit! Ska oxå till mässan i tidahom, hoppas man kan få lite tips och idéer!
åååå igår beställde vi ringar spännande, får dem i slutet av veckan redan sa han ännu mer spännande... å så skall jag hämta hem klänningen i slutet av veckan också hihihi... det blir nog ett bra slut på den här veckan!! Betydelsen av att längta tills på fredag har fått en helt annan betydelse nu i denna vecka
,
Hallå är det någon mässa i Tidaholm?? När? Var?
Jag e inte riktigt med på noterna ...