• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

*tänker positivt*

*tänker positivt*

*tänker positivt*

• Nibla

Tez,
    Du ska se att det går bra! Jag tycker du gör rätt som pratar med din "riktiga" chef och säger att du vill prova på nåt nytt! Fast jag vet ju att det är bemanningsbranschen du vill bort från, men du kan ju söka annat under tiden!

• Fru Berglén

Jag har en idé som jag kom på när jag var på Lush i lördags.. De har jättefina presentaskar med roliga och goda tvålar, krämer mm både för honom och henne i samma ask! de kostar mellan 500-2000. Tänkte det kunde vara en rolig present...

• Ab fab

Jag är ledsen men om jag fick grejer från Lush skulle jag inte bli glad. Tycler att det luktar hemskt illa- långt ut på gatan när man passerar

• Nibla

Fru Berglén,
    Tack för tipset, men tror nog jag hoppar Lush, killen som gift sig är inte riktigt "tvål & krämtypen"...

• Ab fab

Nibla- hoppas du hittar något bra. ost- och vinprovningen har vi gett bort ett par gånger- mycket lyckat. han bryter på det sötaste sätt på franska och är extremt engagerad

• Bauti

*dida dia lalalala, Sjunger*
    Sååå härligt med snö
    Me love

Nibla
    Köp Resorb på apoteket och ta med. Det är vätskeersättnings tabletter. Dom är super att ha i värmen.

Skopunkten *ler som en sol*
    Dit måste jag oxå. Man kan aldrig ha förmånga skor (säger hon med 65 par)

• Ab fab

har du 65 par *grön av avund* Tur att det blir barca i höst så jag kan shoppa upp mig lite

tråkigt att jobba. fortfarande lite störd över helgen (tack snälla söta ni för alla kloka o rara kommentarer)

linum- hittade du fem jobb till Tezz

• FruTez

Nibla: Jag vet att där jag anställd, de har en rekryteringaavdelning. Där man matchas med ett företag som vill anställa. Tänkte söka mig dit och inte vidare i uthyrningsträsket. Då kan jag likaväl stanna kvar här. Om present, va sägs om t.ex. Luftballongflygning? Åh, det är verkligen jättesvårt!

Undrar hur många andra än vi som läser våran tråd! Hehe! Blir alltid lika förvånad när nån annan kommenterar... haha!

Åh, jag blev så glad när ajg läste i Metro att lågprisflygen kommer att få tillgång till att flyga till Usa och de tror nu att ett priskrig kan komma! Åh, JA!!!!!

• Bauti

Abbe
    Jag håller med tjejerna ang ditt mail.
    Man måste vårrensa bland ogräsen ibland.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...