• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Linum

Jag är hemma idag för vård av rinnande näsa. Gillar inte att vara förkyld...

Snö ute...hmmm...då blir det nog till att kolla på The Holiday. Passar bra idag.

• Ab fab

Hej snyggingar
    lite skillnad från igår då vi satt bakom huset (uppe i backen) tittade ut över sjön o fikade i solen...

Lugn helg. Inget spännande alls. Det kommer säkert ett sur-mejl frånmig. behöver beklaga mig över lite bekanta....

Lina- om du är här ligger det mejl i din box om en stund

Carma- tack snälla söta du! Lite avis på att ni är så pyssliga

Ser fram emot veckan. Träna idag o i morgon, opera på onsdag, quiz på torsdag, middag på fredag, alldeles ensamma på lördag, gäster på söndag o bortbjudna på måndag.

• Linum

Jag är här.

Jag som trodde att det skulle bli sol idag så att jag skulle kunna tvätta fönster. Så roligt fick jag tydligen inte ha idag.

• Ab fab

kanon. Då får jag inviga min julklapp... en teaterkikare .-)

• FruTez

God morgon tjejer!

Kul med lite liv på tråden! Jag behöver alla positiva vibbar idag...

åh, vad jag har tänkt på mitt liv i helgen... allt pga. den där jäkla otrevliga kollegan i fredags... Har bla. funderat på en sak. Om det hade varit någon annan av mina äldre kvinnliga kollegor som varit här och haft den diskussionen så tror jag faktiskt att han inte skulle inte gått och "skvallrat" för min chef efteråt. Jag har pratat med maken och det tror han med. Han tror att folk har ingen respekt för mig pga. mitt arbete. Det kan nog stämma, för inte fa*n skäller kunderna på cheferna på samma sätt som de kan skälla på mig...

Jag har bestämt mig, jag måste bort! Jag tänkte försöka samla mod och ringa till min "riktiga" chef och boka ett möte. Man kan ju få jobb på andra ställen därigenom...

Va har jag att förlora?

Oj, nu blev det massa egosnack igen... det var inte meningen, behövde bara ventilera lite tankar!

Bauti: Kommer inte ihåg va du skrev, är det bara frisörsalong det blir eller annat?

• Linum

Hihi

Är den infraröd? Eller ännu bättre: röntgenkikare... Det hade jag velat ha. Se vad alla i ensemblen har undertill *fniss*

• Ab fab

men Linum.. dinsnuskhummer

tezz- va bra. gör nu något konstruktivt av det här. Använd ilskan till att skapa kraft att ta dig vidare

• Carma07

Godmorgon

Snacka om att få en chock i morse. Maken trodde inte på mig när jag skrek förvånat att det var snö ute utan var tvungen att kliva upp för att se själv. Nog för att jag har längtat efter snön och är lite glad så vill jag egentligen inte ha den till påsk. Då ska det vara vår.

Ab: Säg till när det är du behöver kortet.

Tezz: Tråkigt vad som har hänt med ditt jobb. Håller med Ab att använd ilskan till något positivt.

Linum: Kul att ha dig med på tråden även om det är för att du är sjuk. Men lite mysigt väder att vara hemma. Krya på dig.

Nä, jobbet kallar.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...