• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nibla

Hej på er alla!

Frujj,
    Vi var och lyssnade på "knorren" igår. Den sprattlade också runt och ville inte ligga still så det tog en stund att höra ljuden ordentligt. Men det hade barnmorskan "förvarnat" om.
    På fredag är det UL.

• Frujj

Nix syrran vet inget än, men ska få veta i veckan har vi tänkt. Det har varit lite för många "stora" besked för hennes del den sista veckan (bl a med skolval för 7an osv) så vi väntade men ska ta det nu.

Nibla: Gör du UL på Östra? Vi ska göra det den 26/3

• Ab fab

Kan tänka att det börjar bli dags. Tur att det är e tonåring- de har ju begränsad synförmåga *s*.

Va kul nibla att det rasslar runt hos dig med. Får vi se foton snart?

• Frujj

Nibla: ja när de är så här små så kan ju moderkakan ligga framför o dölja ljuden oxå. Men den där väntan innan bm hittat ljudet är inte så trevlig, ligger där o tänker massa hemska saker som kan ha hänt. Usch.

Ab: Ja tonåringar ser vad de vill se. Häromdan pratade hon om sin fröken som ska ha barn och om hennes mage, funderade då på om hon sett nåt.. hmmm får väl kläcka nåt snart det börjar bli jobbigt att "dölja".

Vad är det sagt imorgon? 18 på Le pain på Engelbrekt eller?

• Nibla

Frujj,
    Nej jag går på MVC hemma i "förorten". Hehe!

Jag hoppas man får med sig en bild hem på fredag.....
    Jag vet inte hur mycket jag gått upp....vill inte veta heller egentligen.

Ska förresten passa på att shoppa lite till "knorren" i KL. Ska ju vara himlans billig där!

• Frujj

Nibla: Aha gör de UL där? Jag åker heller inte till Östra för det utan gör det hos min bm.
    Kul med lite miniknorrkläder från KL, garanterat ingen annan som kommer ha likadant

• Frujj

Oj sorry att det blir massa magprat här i tråden....

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...