• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Nides: Du kan få receptet, jag mailar i veckan! Frujj har det också om jag skulle glömmma det. Det var hon jag fick det av. Själv tyckte jag inte att de var så supergoda, de hade stått lite för länge i ugnen så de blev lite sega. Kom din brors tjej (det var väl hon T, som fött bebis nyss) iväg in till stan tillslut?

*muttrar* Jag vill ju också fika och gå på bio... *muttrar* *skratt*

Nides och ni andra: Kan vi inte gå på bio och se "27 dresses" efter att den haft premiär?

www.sf.se/filmer/film

Nu bär det av till tandläkaren! *brrr* Hej hopp!

• Linum

Jag måste bara få tipsa om en helbra film! Vi såg Himlens hjärta i fredags. Såååååå bra!!! Svenskt drama med Lena Endre, Mikael Persbrant, Maria Lundkvist och Jakob Eklund. Vi skrattade hela tiden, tro det eller ej. Ni måstebara se den. Guldbaggevarning på Lena Endre.

Kul att se er på torsdag.

Bauti - du får gärna plocka upp mig. Ska vi säga 1740 på vanliga upplockningsstället hos mig?

• Ab fab

God morgon snyggingar

JAAA 27 dresses måste vi se. verkar ju perfekt för oss Tezz- du kan väl se till att vi får ihop ett datum.

Yoga igår. Fy fasiken. 5 veckors förkylning kändes av kan jag lova. Stel som en pinne o ont överallt. Suck. träning idag med. Ett corepass, sen blir det baren på G o sen Sjömagasinet.

• Ab fab

Jag lyssnar på Christer Sjögrens I LOVE EUROPE...

• FruTez

AB: Diggar du med eller mår du illa?

God morgon förresten!

• Ab fab

mer kräkkänslor än något annat.-) Speciellt i mitten när han pratar tyska...

• FruTez

Ab: Åh, pratar han tyska mitt i allt? Det har jag missat... kanske det beror på att jag "råkade" gå på toa eller nått just under det uppträdandet!

• Nides

Hello Ladies!!!!

Hoppas att alla mår glada! :)

TezZ: Ja, T kom iväg till stan till slut. Hon var ju aningen bakis på söndag kan man säga. hahahhaa Hon är så söt!!!

27 Dresses vill jag oxå se.

Ab: Idag ska jag träna efter två veckor. Usch jag kommer väl oxå vara stel som en pinne. Usch! :)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...