Inlägg från: Nataluskan |Visa alla inlägg
  • Nataluskan

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

MrsFellerA: Åh det är ett litet delikat problem som jag också har, vi ska ju gifta oss borgerligt i vårt gamla rådhus här i Södertälje och Johnny skall ha ett par svart byxor och en mockakavaj och skjorta.
    Men vad skall jag ha?
    Jag har ingen aning samtidigt vill man vara liiite fin inte bara en vanlig utstyrsel...

• Nataluskan

Hmm det var ju en bra ide men det gjorde vi 2002 så det stämmer lite illa
    Nä jag får kolla vad jag kan hitta helt enkelt när lönen kommer i januari.
    Har lite oflyt där bara har bara nån dag på mig att hitta för sen åker jag på kickoff med jobbet till Vemdalen och kommer hem bara nån dag innan vi ska gifta oss i rådhuset...men allt går bara man vill
    Så jag skall nog hitta nåt...

• Nataluskan

Där ser du var fort det går att få tillbaka den!
    Jag skickade våran till Stadskansliet inför vår borgerliga
    Just tusan måste maila o fråga vilken tid vi var bokade...

Jaha vad har ni kvar att göra då?
    Här ser det ut som följer:
    -Inväntar slutoffert från restaurangen.
    - Meddela juveleraren om gravyr i ringarna
    - Fixa buketten
    - köpa strumpor till b-dagen
    -Fixa programmet
    - X antal provningar av klänning
    - Säkert nåt jag inte tänker på nu..

• Nataluskan

Jag tänkte också att en enkel klänning el kjol och nåt till blir bra, får se vad man kan hitta

• Nataluskan

Det skall bli grymt kul att se alla kort sen efter stora dagen

• Nataluskan

Troll-P Ja du är ju först ut hihi det närmar sig!
    Än så länge verkar vi inte vara nåra bridezillas nån av oss, dvs stressade.Vi verkar ha koll på läget

• Nataluskan

Troll-p Den här smördegsrullar du pratar om låter intressant, mer tips på innehåll i rullarna kanske?Jag tycker också mycket om mat det är ett av mina stora intressen

• Nataluskan

Jisses vad fort tiden går, shit pommesfrites!
    Vi har kommit fram till under helgen att på det borgerliga så känns det futtigt at bara skriva på papper och pussas så jag skall få en ring till en liten smal som får sitta mellan förlovningsringen och dem kommande "stora" vigselringen...Så nu måste jag leta efter en sådan, tänkte springa in på Guldfynd och kolla borde kunna gå att hitta en vanlig slät smal guldring, eller vad tror ni?
    den får inte kosta så mycket eftersom den andra ringen kostar en hel del

Jaha måndag igen och jag längtar tillbaks till sängen, stukade foten då jag trampade snett igår när jag tränade *suck*!

• Nataluskan

Troll-P: Jag håller med om de silvriga skorna

Tar som sagt tacksamt emot tips på tilltugg..men jag har tid på mig än.
    Just det förra veckan inhandlades kläder till det borgerliga, på Almia en trekvartslång kjol svart i kostym tyg och en omlottblus med svart botten och röda rosor på..
    Har tänkt ha en stooor röd ros i handen som en liiten "bukett" och så tänkte jag gå och få håret fixat, sminkning gör jag nog själv tror jag eller tar hjälp av nån kompis...
    Kort kommer senare i galleriet...
    Jag är så nöjd med kläderna känner mig jättefin i dem, men mammas kommentar var Svarta, det kan du väl inte gifta dig i....varför inte?
    Sen skall jag ju ha värsta klänningen så jo jag kan gifta mig i svart OCH rött, anser att det måste vara kläder jag kan använda fler än en gång...

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....