Inlägg från: Nataluskan |Visa alla inlägg
  • Nataluskan

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Troll-P Varma lyckoönskningar på er vigseldag imorron håller tummarna för vackert väder (om inte annat så betyder regn lycka )

Bra tips att inte göra allt i sista sekunden...därav skall vi tillbringa stor del av vår påsk på gubbens jobb och göra allt klart, vigselprogram skall vi inte ha men mer ett bröllopsprogram som vi använder som bordsplacering också.
    Åh det måste jag göra ha med mig placeringslappen till restauranger nu när vi åker ner...måste renskriva det...
    Jag tror att det kanske måste bli ett vigsel program också men det blir väldigt världigt enkelt (och för att det skall bli ett sånt känner jag så måste jag ha fått kontakt med en engelsktalande präst och inte surpuppan som är nu)
    Så det återstår att se

Skönt att det är fredag....tjooohoooo

• Nataluskan

MissFellerA: Ta kort på klänningen grymt nyfiken !!!

• Nataluskan

L2K: Den buketten var jättefin snyggt när man har lite skiftande nyanser i buketten tycker jag!

Min mamma ringde också förut och frågade hur vi tänkt med påsken om vi är hemma eller om vi skall åka till svärmor i Västergötaland, men nej vi skall vara hemma och jag blev så glad då sa snälla mamma att men då gör jag påskmiddag hemma så kommer ni hit åh vad skönt då slipper jag fundera så mycket på mat nån av dessa dagar och bara ägna oss åt allt bestyr.
    rester efteråt är ganska ok det med Sen fyller jag ijuförsig år på söndagen då men tårta kan man köpa

• Nataluskan

Vem var det funderade på valsmusik...jag hörde på radion idag när det var en tjej som friade till sin kille på Rix Fm och efter spelade dom All you need i s Love...den måste ju vara utmärkt som vals

• Nataluskan

L2K: Kan du inte ha bara gerbera men olika nyanser på blommorna?
    Bukett är verkligen inte lätt att välja finns ju mängder av olika.

• Nataluskan

Brud 080419: Ojoj om du gillade warzsawa så är Gdansk 10 ggr bättre.
    Vi gillar inte warzsawa men älskar Krakow och Gdansk...
    Det blir antagligen Krakow igen snart (om ett av paren på bröllopet gillar Polen) De är nog mest likt oss i ekonomisk/inga barn sits vilket gör att vi kan resa lite mer..
    Krakow är nog min stora favvo Men har spenderat mest tid i Gdansk! Testa absolut!

Jag letar också strumpor...stayups, finns det inga störra tjejer som jag som behöver lite större storlekar på stayups...antagligen (hoppas jag ) hitta störra stl på Lindex i stan för här i S-tälje fanns det inte och inte på kappahl och inte på twilfit...pålindex fanns det min stl i svart...

• Nataluskan

L2K: Jag bara MÅSTE hitta större stl.
    Liksom svarta nu när det börjar bli vår är det väl inga som går i...Jag ger mig inte!

brud080419: Det går billiga flyg nu, så billiga så att man kan välja riktigt schysta hotell.
    Här bjuder jag dig på två länkar i ämnet, Wizzair flyger till Krakow för typ en 500ing(man kan ha lite tur och hitta billigare)
    www.wizzair.com flyger från Skavsta och denna hotellbokaresajt använder jag alltid när jag ska till Polen..de har rabatterade priser, har aldrig vart dåligt, välj dock ett hotell runt torget i Krakow/inside Citycenter och i Gdansk i gamla stan i Gdansk www.hotelspoland.com/.

Hoppas du blir nöjd oavsett när du åker.
    VAd jobbar din blivande med?

• Nataluskan

Troll-P 1 mars Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand 5 mars Koh Lanta Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe 8 mars Munsala kyrka, Finland
    Synthetic 8 Mars Gustav Vasa Kyrka (Stockholm)
    080315 15 mars Bromma kyrka (Stockholm)
    L2K 15 mars Ösmo kyrka (Stockholm)
    Birella 17 mars
    MrsFllerA 20 mars Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78 29 mars Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Nataluskan 5 april Polen- Gdansk (bor i Södertälje Borgerligvigsel 2 feb)
    Astriden 5 april Stora Holms Säteri Göteborh
    DetOrdnarSig 5 april Fasta paviljongen/Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    Aprill bröllop, 11 april, Teneriffa
    12april 12 april Vreta Kloster, utanför Linköping
    Tirus 12 april Brunnby Kyrka (Höganäs)
    Miss A 19 april Hemligt (Skåne)
    Tooticki 19 april S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419 19 april Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille 26 april Angarns kyrka. (sthlm)

Hoppas det inte regnar i Helsingborg idag!!!

• Nataluskan

Kul att höra att du fick en skön Möhippa, de verkar nöjd

Tack för tipset, hittar jag inte strumpor på Lindex så får jag kolla på Mellbins, jag vill gärna ha ett extra par ifall det går en maska el så...

Åhh vad gott med meze, *avis*

• Nataluskan

Hmm ja Details på åh vad heter den gatan--bakgatan till Åhlens..hmm www.details.se (tror jag)

Bordsplaceringen är spikad nu, hoppas bara att det funkar i den lokalen/delen av restaurangen som vi skall vara på återstår att se när jag åker ner i mars...

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....