***080823 del 2***
Hur mycket kommer ni betala för fotograf och vad får ni då???
Hur mycket kommer ni betala för fotograf och vad får ni då???
Är han störig eller vad är det? Minns inte riktigt hur det var, han tyckte inte att ni skulle gifta er eller hur var det?
Trist med folk med negativ energi - försök strunta i honom och se fram emot er dag!
Fotografen lät bra, ni får rätt mycket för pengarna.
Vår fotograf är emot det här med bilder på cd så det kan vi se oss om i stjärnorna efter....han tar jättebra bilder men just det här är vi inte överens över..
Men vad är det för människa egentligen!?!?!? :-]
Ska han komma på bröllopet??
Och vad gör din M2B???
Usch vad jobbigt, jag skulle bli fly förbannad, vad är det där för en "kompis"???? nä fy f-n!!
Vilken mupp!!
Det kallar inte jag en vän precis, men jag förstår om din M2B är förvirrad....
Ingen lätt situation, men i dagsläget är det nog bättre att bryta med en sån sk vän. Ni måste ju kunna njuta av er bröllopsplanering och dagen D. Lycka till hoppas det löser sig för er, så ni kan njuta fullt ut! Kram
Hej alla glada brudar!
AnnaochHenrik - vad fina smycken! Det blir fiiint till bröllopet
Jaa nu är det ett halvår kvar...låter längre än vad det är
Jag är glad att vi började i tid med planeringen, nu har vi bockat av de största bitarna och kan titta lite mer på detaljer! Nästa projekt för mig är underkläder (ej till bröllopsnatten utan till själva bröllopet), funderar på om jag ska ha korsett/torslett eller axelbandslös bh och trosor. Vad tror ni till min klänning (i galleriet), det är ju snörning i ryggen och draperat på magen så det kanske blir för mycket med en korsett oxå?? Vad tror ni??
Skulle även behöva lite tips på bra affärer med fina underkläder i Stockholm. Ska dit den 8:e och gå och shoppa med svägerskan. Fina men inte sviiindyra underkläder önskas
Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd med den!! Det sa bara KLICK!!
När jag provade hade jag en "vanlig" bh bara och jag tyckte det kändes okej. Naturligtvis vill jag ha en som en axelbandslös (vi vek in bhbanden när vi fotade) men klänningen känns så bra i passformen i och med snörningen och draperingen, så frågan är om det verkligen behövs en korsett?? Jag ska till svägerskan i Sthlm den 8:e så vi ska gå och titta efter underkläder, jag ska ta med bilder på klänningen så kan man kanske få lite råd i butikerna
UPS! Jag upprepar mig lite om shoppingturen...sorry!!
Åkej, bra tips, låter som det kan passa min plånbok
Har ni hittat underkläder än??
Vad ska ni ha??
Det är väl ingen dum idé!
Egentligen skulle man ha ett litet noteringsblock bredvid sängen så man kan anteckna alla ideér
Jag har faktiskt ett block med mig i väskan utifall jag kommer på saker till bröllopet, är så lätt att glömma alla smågrejer..
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII vi ska skicka ut inbjudningarna om ca 1 vecka!!!!! Känns jättepirrigt
Men jag förväntar mig ingen superreaktion från folk, man har ju hört här på BT hur grymt besvikna brudparen har blivit när folk inte ringer samma dag de får inbjudan
Men det ska bli skönt att slippa vara hemlig!!! Att helt öppet prata bröllop utan att kolla över axeln om det är någon man känner som dyker upp
Ingen vet mer än våra föräldrar, syskon samt bestman, tärnor och toastmaster+madame!
Får väl se om det blir någon reaktion!?!?!?