Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

***080823 del 2***

Hoppas att han får permission, speciellt när han så gärna vill själv oxå.
    Håller tummarna för er!
    Vore ju skönt om ni kan få besked snart, om han inte kan vill man ju gärna hinna hitta någon annan att fråga.
    Har ni någon back-up person??

Jooo min mamma är go´ jag blev jätteöverraskad!
    Plus att hon hade sprungit omkring i skoaffärer och kollat om det fanns några snygga silverskor! Hon är för snäll mamsen lilla

• Miss Blue

Vi har bestämt att vi ska skicka ut i mitten av mars, våra inbjudningskort+kuvert är klara att skicka iväg.
    Jag är ivrig att skicka ut dem tidigare, men M2B tycker att vi kan vänta till mars...gaaaaaaaaahhhhh
    Fast har vi lyckats hålla det hemligt så här länge kan vi nog stå ut i ca 1,5 månad till!

• Miss Blue

Våra föräldrar och syskon samt de som ska vara inblandade, tärnor, bestman samt toastmasters. Sen vet ingen mer!
    ....än så länge..

AnnaochHenrik skrev 2008-02-01 20:52:47 följande:
    Miss Blue skrev 2008-02-01 08:38:52 följande:
    Hur många har ni berättat för, bara närmaste familjen eller? jag var hopplös på att hålla tyst, det började med närmaste familjen, sen närmaste vännerna, och helt plötsligt hade jag berättat för alla! Det är ju så roligt med bra nyheter, att det är svårt att inte berätta...Sambon menar att den dag jag blir gravid, kommer jag ringa alla så fort jag fått plus - får väl se hur det blir med den saken
  • Miss Blue

Välkomna ni nya!
    Kul att vi blir flera!

• Miss Blue

Vi har varit och beställt min vigselring!

• Miss Blue

Hmm ja jag har ju ändrat min origialbeställning....
    Från början beställde jag en ring med 11 diamanter på 0,27ct, men nu har jag ångrat mig och kommer nog beställa en med 7 diamanter på 0,30ct istället. Så man ser stenarna lite bättre Jag har bild på den i mitt galleri (obs att det ev inte är exakt den storleken på stenar som jag ska ha...)
    Det måste ju liksom kännas helt rätt och den "första" ringen är jättefin oxå men det känns mer rätt med mindre antal stenar som är större istället. Det är dock samma ringskena på båda ringarna, det är bara storlek och antal som skiljer

AnnaochHenrik skrev 2008-02-05 08:24:49 följande:
    Miss Blue skrev 2008-02-05 08:14:25 följande:
    Å, kul! Vad blev det för någon?
  • Miss Blue

Tack!

AnnaochHenrik skrev 2008-02-05 08:54:38 följande:
    Ja, man måste ju vara nöjd med sitt val! Jag hade sett ut en, men det blev en helt annan i slutändan. Så länge man är nöjd när den väl kommer på fingret så.... Den ringen du har i ditt galleri är jättefin, stilren och klassisk!
  • Miss Blue

Välkommen!
    Hur långt har ni kommit i planeringen??
    Fru G 2008 skrev 2008-02-05 16:20:10 följande:

Hej!!!Här är ännu en brud som ska gifta sig 23/8 2008! Kul att vi är fler! ; - )))Miss Blue skrev 2007-12-21 22:37:52 följande:
  • Miss Blue

Tack så mycket!

nicolina2008 skrev 2008-02-05 16:16:26 följande:
    Miss Blue: Den är jättefin.
  • Miss Blue

Igår inhandlades ett par fiina silverskor (finns i mitt galleri) och "omslag" till festprogrammen..
    Lite mer att bocka av på listan
    Hur går det för er andra??

Svar på tråden ***080823 del 2***