Eklundshof- någon som varit där?
Är det någon som haft sin fest/har varit på fest på Eklundshof i Uppsala?
Är intresserad av bilder samt info i allmänhet... Tycker det är svårt att hitta på nätet men det är et fint ställe.
Är det någon som haft sin fest/har varit på fest på Eklundshof i Uppsala?
Är intresserad av bilder samt info i allmänhet... Tycker det är svårt att hitta på nätet men det är et fint ställe.
Visstja, fågan va ju om Eklundshov...
HAr aldriga varit där själv men har kunder som haft där o de har varit mycket nöjda.
Jag har varit där på bröllop. Då var festen i Brunspaviljongen. Jättefin lokal! Bröllopstårtan serverades i ett intilliggande hus, supermysigt!
Bröllopsbruttan: Det låter bra Du vet inte om man kan hitta bilder från den lokalen någonstans...?
Vet ej, har försökt hitta bilder själv. Men det är nog bara att höra av sig dit så har de kanske material att skicka.
Jag har sett att Eklundshof finns med i Bröllopstorgets företagsregister och att det där finns ett bildgalleri. Kan kanske vara till lite hjälp!? /Lotch
Lotch: Jag har oxå kikat där men tyvärr inga bilder....
Ovanför den lilla faktarutan om företaget finns två cirklar, en med ett litet ansikte/huvud i och den andra med något som jag tror ska föreställa foton i. Om man klickar på den senare kommer man till bilderna. Det är inte jättemånga bilder men några. Annars skulle jag höra av mig till dem och be dem skicka över material.
Lotch
Lotch: Aha! Tack för tipset! haha, man är inte riktigt med ibland...
Var ju inte massor med bilder men alltid något .-)
Eklundshof är bra, trevlig personal och ganska hjälpsamma. Skulle valt det själv om jag inte hade varit där på så många andra fester. Men lycka till.