Eklundshof- någon som varit där?
Är det någon som haft sin fest/har varit på fest på Eklundshof i Uppsala?
Är intresserad av bilder samt info i allmänhet... Tycker det är svårt att hitta på nätet men det är et fint ställe.
Är det någon som haft sin fest/har varit på fest på Eklundshof i Uppsala?
Är intresserad av bilder samt info i allmänhet... Tycker det är svårt att hitta på nätet men det är et fint ställe.
Jag har bara varit där på konferens, men tyckte då dessvärre att det luktade lite mögel uppe i det stora, vita huset. Annars ligger det ju fint till och lunchen var god.
Tack för ditt svar!
Ingen annan?
Hej!
Vi har varit där och tittat på deras lokaler. Vi har lagt en prel bokning på en av deras lokaler, som vi tycker var vackrast och passar oss. Vi har haft svårt att hitta fina ställen i Uppsala. Ett underbart ställe hittade vi nära Örsundsbro, men det var tyvärr fullbokat.Du får gärna tipsa om vackra fina ställen för bröllopsfesten
Vad var det för ställe i Örsundsbro?
Nyfiken o behöver alla tips jag kan få, haha!
Vilken lokal är det ni har bokat på Eklundshof? Finns det bilder på den att se?
Vi har prelbokat "markan". Det låter inte så roligt men det passar oss med bjälkar i taket, vackra fina färger, runda bord med fina stolar och linnedukar och servetter mm.Tyvärr är det dåligt med bilder därifrån. Stället vi var till utanför Örsundsbro heter Friibergha herrgård, supervackert!!!!
Ja, det är lite svårt att hitta bilder på nätet...
Det stället du skrev om har våra kompisar gift sig på så det kommer vi inte vara på...
Vi har också varit och tittat på Skarholmen, men de hade fått så dålig kritik så vi är osäkra på dem... Har du kollat in Krusenbergs herrgård?
Vi kommer att ha festen på Skebo herrgård utanför Norrtälje (1t från U-sala) och har hittills fått ett otroligt gott bemötande och intryck. www.skeboherrgard.se
Augusti 08: Ser jättefint ut på deras hemsida! Men tyvärr ligger det lite för långt bort för vår del...
Friibergs herrgård e JÄTTEFINT tycker jag.
Skarholmen ligger fint men fått dålig kritik.
Krusenbergs herrgård är jättefint.
Beror lite på vad ni vill ha för stil??? Ärdet herrgård som gäller?
Sunnersta herrgård?
Hammarskog?
Uppsala slott?
Botaninska träddgården i Orangeriet?
Stabby Prästgård?
Det fins ju massa byggdegårdar runt om också....
Hoppas nåt tips duger!!