• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Lotta

Säg ett datum så kommer jag,om man inte blivit möhippad såklart...Hihi

• Bina

Hestia, din stackare. Vad har du gett dig in på...
    Kan den 11, 18 och 25
    /B

• Hestia

OJOJ... :)
    Själv kan jag inte onsdagar, men jag behöver ju inte vara med (fast det blir lite lättare sa... ;))

Ok, kan ni göra sa att ni mailar mig (pa brud_hestia) med ALLA dagar ni kan i maj?? (Det är ok att skriva "kan alla dagar utom torsdagar" sa kollar jag upp datum!)
    Sedan tar vi helt enkelt det datum som flest kan! OK!?

(Tack Bina för förslaget, detta kommer ta evigheter annars!)

Börjar kolla min mailbox nu!!! :D

• Fru Kirta

Jag har ingenting speciellt planerat till maj-månad, så jag kan alla dagar. Jag jobbar fram till 13.00 dom flesta dagarna, ibland till 16.30 (en helg i månaden) men jag kan ju komma på kvällen.

• Hestia

Nu har jag MAILAT alla vars adresser jag har!!
    Har ni inte fatt nagot mail behöver jag er MAILADRESS!!
    (Skriker inte, ser bara till att alla far upp ögonen för meddelandet... ;))

Pa min lista av folk som är intresserade av att komma har jag:
    ullis_p
    hjärtat73
    Bina
    Fina 7/6-2003
    Lotta
    cicelly
    Lillpaddan
    Kirki
    vicki (har inte din mailadress pa min webmail, sa du har inte fatt nagot mail heller!)
    Fiddeli
    KatarinaII
    Fru Kirta
    charmtroll
    Jema
    MalinP
    fästmön
    cherlindea
    trollis
    stina 3/5

20 pers inklusive mig - fantastiskt!
    Vill än en gang säga att ALLA som hänger pa BT är välkomna, oavsett om ni bara drömmer om att gifta er, eller om ni redan är gifta!! Storlek eller utseende spelar inte heller nagon roll!! (Jag själv har en tendens att tro att alla är supersnygga och jätteintelligenta och drar mig ur i sista stund ibland - känn inte sa!!)

• Cecilia2

oooh!

Såg detta just! Oj vad roligt! Skulle jättegärna vara med! Jag skickar genast över alla mina lediga majdatum!

Cecilia

• Kirki

Ok Nu har jag mailat till dej Hestia. Hoppas alla nu kan på söndagar. Ser fram emot detta!

• cicelly

En stor eloge till dig, Hestia! Härligt med folk som orkar ta tag i och ordna trevliga saker för andra! Ser fram emot att träffa dig och alla andra i maj!

• Lundia

Oj vad roligt!
    Jag vill också vara med!Men hur mailar jag Hestia?
    Jag tyckte förstås det verkade roligast på en lördag.Så man kan vara uppe läääänge
    Men det kvittar egentligen, det ska bli kul att träffa er alla! Ska försöka hitta Hestias adress och maila mina "kan"datum.

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?