• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Jema

Hestia!
    Jag har inte heller fått ett mail ännu. Väntar med _spänning_

Jema

• Fru Kirta

Hestia, är ledig den 18/5, min lediga helg hamnar där. Jätteskoj att träffa alla :D

• Jema

Hestia!
    Jag har inte fått något mail ännu...

Jema

• Lundia

Inte jag heller...
    Väntar med spänning också!

• Hestia

Hej allihop!
    Kriki och Jema - har mailat er!
    Lundia - skall kolla upp dig! :)

Ni andra som ej fatt mail - maila mig pa brud_hestia@yahoo.se med er adress, sa far ni mail!

Hitills är vi ca 16 stycken som tackat ja (och Fina kan komma lite grann, jätteroligt!!). Aterkommer bade här och via mail när mer är bestämt!

• ullis_p

Min mail vill inte, men jag kommer :)

Vad ska jag ta med mig? Har en uppsjö av svenska o engelska/amerikanska bröllopstidningar

Ullis

• Hestia

Lundia - av nagon anledning hade du inte kommit med pa listan, men nu är du med, sa jag har mailat dig!

ullis_p - har noterat att du kommer!
    BRöllopstidningar är mycket välkomna! Annars kan det ju vara kul att ha med annat som har med bröllopet att göra, men mailar ut om mer detaljer sa fort jag far nagon ordning pa allt!

• trollis

hestia

jag har inte heller fått mail från dig.
    jag kan den 18:e om det fortfarande är det datum som gäler?

Trollis

• Hestia

trollis - skriver upp att du kan! Kanhända att du ocksa fallit ur listan, skall kolla!

• hjartat73

Hejsan Hestia!

Jag har bara gamla erfarenheter att dela med mig av när det gäller bröllop och ska som sagt inte gifta mig förrän 2006. Men det är väl fortfarande okej för oss som är gifta eller inte ska gifta oss inom det snaraste att komma?

Kram hjartat73 (är uppskriven på listan)

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?