• Nickan, juli 2003

Brudträff i Göteborg

Hej Brudar i Göteborgsområdet..

Det är väl dags att träffas snart igen, eller vad tycker ni?? Jag vill gärna träffa er igen för det var så trevligt senast.

När tycker ni??

• Svar på tråden Brudträff i Göteborg
  • Gift Anna

Hej Alexa och alla andra!

Ville bara säga att ALLA är välkomna,vi är ingen sluten grupp som inte kan "ta in" nya!
    Ebda kravet är att ni ska tycka det är mysigt att fika och prata bröllop,och äktenskap!

Kramar, Anna

• Gift Anna

Stavningen blev fle på ebda,jag menar naturligrvis enda!

• Aggy

Det låter ju kul detta! Jag har fattat att det är den 26 april, men jag hittar ingen tid? Om det inte är för tidigt (mina sovmorgnar är heliga... ;) ) så kommer jag!

• Christel

16.00? Är det en bra tid?
    Förslag på fik? Eller vi ska träffas vid kiosken på vasaplatsen och bestämma då?

• Gift Anna

Christel,det låter som ett mkt. bra förslag!
    Vad säger ni andra?

• Nickan, juli 2003

Perfekt tid för mig. 16.00 på Vasaplatsen, vid kiosken???

• after eight

Jag hänger gärna med på nästa brudträff. 26 april är vår ettåriga förlovningsdag och den första helgen på 2 månader, då vi bara ska vara med varandra.

Synd att det krockar. :( Det låter kul!

• myrantennen

Gift Anna
    Jag har inte heller satt in några bilder ännu. jag menade albumet från fotografen bara

Aggy
    Vad kul om du också kommer!

16.00 blir bra för mig också.

• Lejonet

Jag kommer den 26:e. Bra plats och fik.

• Ankmor

16:00 helt ok!
    Kiosken Vasaplatsen, jag kommer!!
    (hoppas jag)...hehe

• Gift Anna

Vad roligt att vi blir en drös!
    Kl 16.00 vid Vasapl,kiosk blir bra.Ska vi bestämma fik där eller har ni några bra förslag redan nu?

• Alexa

Hmm... Undrar om jag kan den 26:e kl 16.00...?? Är det någon här som har stenkoll på exakt vilka som kommer? Som känner för att göra en liten lista här...

• Ankmor

Kan inte komma! Bu,hu.. men ni får ha det så kul iallafall.

• Gift Anna

Tråkigt, att du inte kan komma ,Ankan,hade varit kul å träffas!

• Lejonet

Jag fick tyvärr förhinder i sista sekund och kunde inte komma. Hade ni trevligt?

• kaskar

Fasen också! Denna träffen var ju igår och har missat den totalt. Jag bor ju själv i Göteborg.

Nä - nästa gång kan vi väl skriva med versaler så kanske man inte missar den.

Hade ni kul? Vad gjorde ni? Var var ni? Hur många blev ni?
    Berätta.....! (eller har ni börjat med en sån tråd nånstans som jag heller inte sett?) :-'

• myrantennen

Vi hade jättetrevligt. Jag tror väl att tråden "Vi ses väl på lördag?" är lite nyare än denna.

Svar på tråden Brudträff i Göteborg