• Nickan, juli 2003

Brudträff i Göteborg

Hej Brudar i Göteborgsområdet..

Det är väl dags att träffas snart igen, eller vad tycker ni?? Jag vill gärna träffa er igen för det var så trevligt senast.

När tycker ni??

• Svar på tråden Brudträff i Göteborg
  • welin

Jag vill också komma!! Det skall bli kul att träffas igen.

Jag har bytt signatur för att inloggning krånglade med "Akleja"

Kram Annika

• Ankmor

Skall lägga den nya "nicken" på minnet... Kul att "ses" igen Annika!!

• Guldfisk

Hej!
    Kan man oxå få komma? Har inte varit med förut...vad brukar ni vara och vad gör ni??? Nyfiken

• Guldfisk

menar förstås var brukar ni vara (nåt fik eller)?

• myrantennen

Guldfisk

Klart du ska komma! Sist var vi i ett fik på Vasaplatsen. Men vi kanske sitter någon annanstans denna gången. Vi kan ju ses vid kiosken och se sedan vart vi går.

• Gift Anna

Hej!
    Kul att det verkar att bli en träff iallafall,jag har liksom myrantennen redan gift mig,så jag hoppas att jag kan bidra med något iallafall*ler*
    Har inte kollat i almananckan,men förhoppningsvis ska det inte vara några problem att komma.

• myrantennen

Gift Anna

Kan du ta med dig bröllopsalbumet (om du har ett)? Jag tar med mitt också...

• Gift Anna

Myrantennen

Har inte satt in korten i albumet än,och kommer dessevärre inte hinna det innan dess,men jag kan ta med korten iallafall ändå!

• Alexa

Vad kul det verkar... Får man om möjligt hänga på på ett hörn?! När skall ni gifta er? Är superlycklig! :)

• JennyToo

Jag ska jobba den 26, så det beror på när det blir, om jag kan komma. Hoppas...
    Vi kanske ska välja ett annat fik denna gången dock. Läste i tidningen att en person blev skjuten där igår...

Svar på tråden Brudträff i Göteborg