Brudträff i Göteborg
Hej Brudar i Göteborgsområdet..
Det är väl dags att träffas snart igen, eller vad tycker ni?? Jag vill gärna träffa er igen för det var så trevligt senast.
När tycker ni??
Hej Brudar i Göteborgsområdet..
Det är väl dags att träffas snart igen, eller vad tycker ni?? Jag vill gärna träffa er igen för det var så trevligt senast.
När tycker ni??
Jag vill också komma!! Det skall bli kul att träffas igen.
Jag har bytt signatur för att inloggning krånglade med "Akleja"
Kram Annika
Skall lägga den nya "nicken" på minnet... Kul att "ses" igen Annika!!
Hej!
Kan man oxå få komma? Har inte varit med förut...vad brukar ni vara och vad gör ni??? Nyfiken
menar förstås var brukar ni vara (nåt fik eller)?
Guldfisk
Klart du ska komma! Sist var vi i ett fik på Vasaplatsen. Men vi kanske sitter någon annanstans denna gången. Vi kan ju ses vid kiosken och se sedan vart vi går.
Hej!
Kul att det verkar att bli en träff iallafall,jag har liksom myrantennen redan gift mig,så jag hoppas att jag kan bidra med något iallafall*ler*
Har inte kollat i almananckan,men förhoppningsvis ska det inte vara några problem att komma.
Gift Anna
Kan du ta med dig bröllopsalbumet (om du har ett)? Jag tar med mitt också...
Myrantennen
Har inte satt in korten i albumet än,och kommer dessevärre inte hinna det innan dess,men jag kan ta med korten iallafall ändå!
Vad kul det verkar... Får man om möjligt hänga på på ett hörn?! När skall ni gifta er? Är superlycklig! :)
Jag ska jobba den 26, så det beror på när det blir, om jag kan komma. Hoppas...
Vi kanske ska välja ett annat fik denna gången dock. Läste i tidningen att en person blev skjuten där igår...