Gravid eller ej?
Hoppas för din skull att det blir som du vill... jag vet hur det är att gå och vänta...
Även ifall alla säger att "det tar tid" så känns det som om man är onormal när det inte går i ett nafs.
Håller tummarna för dig.
Hoppas för din skull att det blir som du vill... jag vet hur det är att gå och vänta...
Även ifall alla säger att "det tar tid" så känns det som om man är onormal när det inte går i ett nafs.
Håller tummarna för dig.
Linonsen, hur gick det? Även om det var negativt så tycker jag inte du ska ge upp hoppet (om du inte fått mens förstås) Själv tog jag ett graviditetstest förra onsdagen och då hade jag gått 5 dagar över mens, men det var negativt. Tog ett nytt test idag eftersom jag inte fått någon mens ännu, och det var POSITIVT. Både jag och sambon har gått omkring här med varsitt stort leende i ansiktet hela kvällen. Vi kan inte fatta det! Helt otroligt! Jag har inte haft något symtom alls, inget illamående eller ömma bröst. Och du, angående de vita flytningarna, jag har också haft sådana. Så lycka till!!
TACK! Ringde precis och beställde min första tid hos barnmorskan och jag ska vänta tills den 5/5. Jag blir såå otålog. Vill ju dit med en gång och prata, har så mycket frågor jag vill ställa. Någon som har tips på någon bra site med mycket tips för gravida?? Kram alla!!
Jag sitter också och undrar...regelbunden som en klocka på dag 33/34 sitter jag nu på dag 35 och hoppas. Jag har ömma bröst, också genomskinliga flytningar och ingen menskänning alls!
Imorse bestämde maken o jag att vi inte kan vänta längre så vi kommer göra test ikväll. Vi har försökt sen nyår ung.
Så, Linonsen, fortsätt rapportera så ska jag rapportera så kan vi jämföra!
Här är "Anonym" från igår. Jag gjorde ett test igår direkt efter jobbet...positivt!!!!!! Givetvis kunde vi inte fatta att det var sant, så vi kastade oss iväg till jouröppet Apotek och köpte ett till, en annan variant. Gjorde det imorse, knalltydligt kryss!! Så nu sitter jag här och försöker fatta!!
Lycka till jättemycket Linonsen.
Sunflower! Hur gick det med paketet som du skulle ge din man? Hur reagerade han?