Vanligt med flera tärnor/marsalker?
Hej på er!
Hur vanligt är det att man har fler än en tärna och marsalk?
Min sambo vill ha tre tärnor varpå jag "tvingas" ha tre marsalker...
Är det fler därute som har fler än en av varje? =)
Hej på er!
Hur vanligt är det att man har fler än en tärna och marsalk?
Min sambo vill ha tre tärnor varpå jag "tvingas" ha tre marsalker...
Är det fler därute som har fler än en av varje? =)
Ska ha två tärnor och en marskalk! Och två söta näbbar... Hade ångest jättelänge eftersom jag inte kunde välja mellan två tärnor, men sen insåg jag att det bästa var att ha två tärnor!
Vi hade 5 tarnor och lika manga marskalkar, plus brudnabb. Det ar iofs ganska vanligt har i USA, men anda, jag tror inte att min familj tyckte det var konstigt eller for mycket. :)
Vi har tre tärnor o en bestman
Vi kommer att ha fyra av varje.
Til TS: m2b ska bara ha en bestman medasn jag ska ha en näbb, och två tärnor.. vi har funderat på att lösa det så att näben går ut först nä vi e klara å ja å min m2b kommer direkt efter sen får bestmanen gå i mitten med en tärna på varje sida
två tärnor, två marskalkar, en och en halv brudnäbb, äldsta dottern som då är tre är brudnäbb och lilljäntan som då är ett år klarar nog inte att gå med så hon får sitta framme hos mormor men kommer att vara klädd likadant som storasyster därav 1½ hehe
Hej jag går helt emot strömmen och kommer inte ha jämna par, dvs. min fästman kommer ha sin best man och jag har hela 5 tärnor! detta för att det inte gick att välja bort någon, antingen alla eller ingen för att undvika sura miner..
jag har svårt att bestämma vem som ska vara brudtärna så det blir nog 2 eller 3. Bestman har vi inte bestämnt alls. Vi har 3 barn så de två äldre (6 och 7 då)ska vara brudnäbb och näbb. Lill tösen som då är 2 ska vara blomsterflicka. De ska gå in först.... sen har vi inte vet vi inte mer =o).
Det är inget konstigt vi har tre tärnor en bästman
Det brukar vara sed i usa att ha jämna par men inte i rästen av värden
hej. Vi ska ha 4 tärnor o en bestman o en marshalk.. Det finns väl ingen direkt regel för det va? =)
2 av varje ska vi ha Och så 2 brudnäbbar också.