• charmed

Gud va jag är patetisk!!

tänkte att vi kunde behöva en patetisk tråd,ni är så välkomna att skriva varfrö jus NI är så patetiska....jag kan börja

Jag är så patetisk för att jag går in på min hemsida minst 100ggr per dag för att sedan på kvällen bli super glad när det har varit 102 pers och besökt hemsidan

Jag är så patetisk för att jag vägrar släppa min Tiara som jag inte kommer att använda på bröllopet och har nu startat en strejk gentemot mig själv och bär den hela dagen,sambon tycker att psyket är nästa hållplats för mig

såå...nu får ni fortsätta! fram med allt det pinsamma,varfrö är ju DU patetisk

• Svar på tråden Gud va jag är patetisk!!
  • charmed

va fan...allas prickar lyser gröna men ingen som skriver nått!!! hallå!! *bitch slappar alla så de vaknar*

• charmed

äääh..jag går och sätter på min sambo istället ni e ju för tråkia *hick* ska fråga om jag får ha på tiaran i sängen,hehehe

gonatt kram på er allihopa alla glada och söta fina blivande fruar och ni andra gulliga och söta och härliga fruar!!

hej hej

• Danielaa
    Tuss78 skrev 2007-10-22 22:53:50 följande:
    Jag är väl oxå patetisk då....om alla andra är det så vill jag oxå vara det...
    Haha, bara de i sig e väl anledning nog?
  • Tuss78

Ja just det! håller med föregående talare!

Tycker inte att sessan ska klanka på andras musiksmak, för då är man VERKLIGEN patetisk!

• Tuss78

Är man inte tillräckligt patetisk bara av att man lägger in tillägg i den här tråden...det säger kanske något om sambolivet som gift kvinna????

• Tuss78

Är man inte tillräckligt patetisk bara av att man lägger in tillägg i den här tråden...det säger kanske något om sambolivet som gift kvinna????

• charmed

hey yo what the f*ck tussis,my sista! my homie!! yeah yeah!! *bling bling*

Tuss78 skrev 2007-10-22 23:03:30 följande:
    Ja just det! håller med föregående talare!Tycker inte att sessan ska klanka på andras musiksmak, för då är man VERKLIGEN patetisk!
  • Tuss78

Nu är det DUUUUUUU som är patetisk!

• bridesilly

hmm jag är patetisk för att jag kollar min sida ett par hundra gånger om dan och måste kolla trådarna också även fast jag igentligen måååste iväg på nåt annat..men jag hinner ju kolla lite eller hahahaha

Och så är man väl lite smått hysterisk ibland när man tror att man inte "hinner" med saker fast det är sisådär 10 månader kvar hehe

Svar på tråden Gud va jag är patetisk!!