• charmed

Gud va jag är patetisk!!

tänkte att vi kunde behöva en patetisk tråd,ni är så välkomna att skriva varfrö jus NI är så patetiska....jag kan börja

Jag är så patetisk för att jag går in på min hemsida minst 100ggr per dag för att sedan på kvällen bli super glad när det har varit 102 pers och besökt hemsidan

Jag är så patetisk för att jag vägrar släppa min Tiara som jag inte kommer att använda på bröllopet och har nu startat en strejk gentemot mig själv och bär den hela dagen,sambon tycker att psyket är nästa hållplats för mig

såå...nu får ni fortsätta! fram med allt det pinsamma,varfrö är ju DU patetisk

• Svar på tråden Gud va jag är patetisk!!
  • BlivandeFruJangbåge

I dag är jag INTE patetisk

• Bellanote

jag tycker vi är patetiska som sitter här och beklagar oss och inte gör något åt oss själva..

waersta viftar åt lillsessan då det inte ska va någon choklad alls..

• BlivandeFruJangbåge

jag är BARA duktig i dag Har precis målat klart i tvättstugan.... eller....nja...inte klart kanske.... har ju faktiskt två väggar kvar.....hm....när jag tänker efter..... kanske lite patetiskt... jag VISSTE att färgen inte skulle räcka... och ändå fortsätter jag måla.... nu kommer inte de andra väggarna bli i samma färg, för att det var LÄNGE sedan den burken köptes och jag har ingen aning om vad färgen heter... alltså vilket nummer den har?....

• charmed

hahaha,ja det var ju kanske inte så smart

BlivandeFruJangbåge skrev 2007-10-23 16:51:12 följande:
    jag är BARA duktig i dag Har precis målat klart i tvättstugan.... eller....nja...inte klart kanske.... har ju faktiskt två väggar kvar.....hm....när jag tänker efter..... kanske lite patetiskt... jag VISSTE att färgen inte skulle räcka... och ändå fortsätter jag måla.... nu kommer inte de andra väggarna bli i samma färg, för att det var LÄNGE sedan den burken köptes och jag har ingen aning om vad färgen heter... alltså vilket nummer den har?....
  • BlivandeFruJangbåge

nä jag vet.... men å andra sidan... det är ju BARA en tvättstuga... kanske kan ha olika färger då? De jag har målat nu är typ beiga (stavas det så?) Då kanske man kan ha nån typ av ljusare brun till eller så?.....hm....

• zukigirl

Okej... Jag erkänner väl jag med då! Jag är en patetisk människa! Istället för att städa i mitt hem som är..*harklar*...liiiite stökigt så sitter jag och surfar istället. Nä nu jäklar ska jag städa! Slut med petetismen här!

• Tizzeltazz

jag är patetisk för jag går runt på visning efter visning ochh godtar ex att de lagt utropspris på 1.5 mille men de redan hade tackat nej på ett bud på 2.2 mille innan = lockbud.

och patetisk för att jag alltid ska börja träna...imorgon!
    m2b har redan gått ned 2 kg inför bröllopet trots att han inte behöver det :(

• snofsan

Jag e patetisk för att jag e ett fruktansvärd kontrollfreak!!

Måste ha koll på allt å planera allt i det minsat detalj... å blir det inte som planerat ja då blir allt upp och ner å min dag blir förstörd

Jag patetisk för att jag redan har haft två bridzillas psykbrott!!! bestämmer att allt MÅSTE vara till det perfekt...

dessutom e ja fruktansvärt lat å patetisk när det gäller min tränning... suck... i morgon... å om ja orkar gå uppå träna så dricker jag coca cola å käkar godis efteråt för att ja tyckte att jag förtjänade det

• zukigirl

hmmm... jag har fortf inte börjat städa!

• snofsan
    zukigirl skrev 2007-10-23 17:21:00 följande:
    hmmm... jag har fortf inte börjat städa!
    hahah du e som mej då det kan nästan ta en vecka innan ja städar klart våran lilla två:a
Svar på tråden Gud va jag är patetisk!!