• charmed

Gud va jag är patetisk!!

tänkte att vi kunde behöva en patetisk tråd,ni är så välkomna att skriva varfrö jus NI är så patetiska....jag kan börja

Jag är så patetisk för att jag går in på min hemsida minst 100ggr per dag för att sedan på kvällen bli super glad när det har varit 102 pers och besökt hemsidan

Jag är så patetisk för att jag vägrar släppa min Tiara som jag inte kommer att använda på bröllopet och har nu startat en strejk gentemot mig själv och bär den hela dagen,sambon tycker att psyket är nästa hållplats för mig

såå...nu får ni fortsätta! fram med allt det pinsamma,varfrö är ju DU patetisk

• Svar på tråden Gud va jag är patetisk!!
  • charmed

Ja sen är jag patetiskt för att jag inte kan stava som nomalt folk!!!

• BlivandeFruJangbåge

hehe jag är patetisk för att jag försöker klura ut så mycket som möjligt angående min möhippa.... vägra bara inse att det händer när det händer..... och VAD som händer? Ja det märks...

• Jonna83

jag är patetisk för att jag bestämt mig för att börja träna men ägnar alltid den sista timmen innan träning åt att komma på alla möjliga o omöjliga anledningar till varför jag borde slippa o ligga hemma i soffan istället. Det kan vara allt från: "har jag inte liiite liite ont i halsen idag? Jag hade ju det förra veckan iaf.." till "ååh, jag kan ju inte lämna min stackars sambo ensam hemma en hel timme nu när vi jobbat heeela dagen"

Självdiciplin?

• Waersta

just nu så är jag inte så patetisk.. fråga min karl och han kan säkert räkna upp 1000grejer.

• charmed

guud va patetiska ni är tjejer

• charmed

hahahaha

Waersta skrev 2007-10-22 21:09:31 följande:
    just nu så är jag inte så patetisk.. fråga min karl och han kan säkert räkna upp 1000grejer.
  • BlivandeFruJangbåge

du e patetisk

• Bellanote

ja är inte patetisk alls.. hi hi obs dett stannar mellan oss då ingen anna vet om de

• mrsD

jag är patetisk för vi har tenta om en vecka och jag har inte ens börjat läsa.. böckerna ligger uppslagna en decimeter ifrån mig o jag kan bara inte förmå mig till att läsa om de små, väldigt ointressanta bakterierna...

• charmed

Jag är patetisk för att jag tror att jag inte ska gå upp i vikt om jag fortsätter trycka i mig godis som jag inte ens tycker om bara för att det får vinet att smaka godare

Svar på tråden Gud va jag är patetisk!!