• Anonym

Citat från Gert Fylking

Fick ett citat från en kompis idag som han tycker att jag ska svara på...

Men hur svarar jag på detta???

" Om ni tjejer nu är så smarta och kan göra 2 saker samtidigt,varför kan ni inte ha sex samtidigt som ni har huvudvärk? "
    Gert Fylking

/// Help...Måste ha en bra kommentar tillbaka

• Svar på tråden Citat från Gert Fylking
  • Charlottsky

Gert Fylking är varken rolig eller smart, en sådan där kommentar är bara plump! Har man som jag migrän så kan man inte ens svara på dumma kommentarer för det gör så sjujävla ont.

Han kanske är en sådan trist älskare att kvinnorna tar till en sådan ursäkt för att slippa...

• Kaiza

Det är ju just det vi kan, med rätt man!

• Jj?

En sådan kommentar är inte ens värd att besvara!

• Jema

Jag tycker att det var rätt så skoj, det är ju bara på skämt!!!
    Tyvärr har jag inget bra och kul förslag på hur man kan besvara det. Men Kaizas förslag lät inte så dumt...

Ps! Tråkigt att vissa blir så arga och sura för en sådan komentar och tar till "feministskölden" direkt.

Jema

• PannaAnna

Jag tycker han är underbar och jag tycker också det var en ganska kul kommentar.

Har inget bra svar dock...

Håller med Jema.

• Jj?

Jema, nu får du förklara vad du menar. Att det är skämt förstår jag, däremot uppskattar jag inte skämtet. Jag tycker tvärtom att det är plumpt och onödigt och tom otrevligt. Så eftersom jag inte har den humorn så sätter jag på mig "feministskölden" (ditt ord)? Att du sätter ;) gör bara att jag blir osäker på vad du menar.

Jag uppskattar väldigt lite "skämt" som bygger på att göra bort människor eller lyteskomik.

• Bröllopstokiig

Vi har väl olika humor helt enkelt, inget konstigt med det?!

Jag hade säkert kunnat tycka det skämtet var kul, i vissa sammanhang och från rätt person så att säga.

• Jema

Självklart är det upp till var och en att avgöra om man tycker om skämtet eller ej.
    Att DU sedan tycker att det är, som DU skriver; plumpt och onödigt och tom otrevligt, får ju stå för dig och DU får tycka precis vad du vill. Okej?

Och Ja, "feministskölden" är mitt ord!
    Och om DU nu inte förstår vad jag menar med så är jag mer än villig att förklara det för dig

Det jag menar är att jag är lite ironisk men samtidigt står för det jag tycker när jag skriver det.
    Samt för att undvika att en massa arga feminister överöser mig med frågetecken i all evighet

PS! Hoppas du förstår vad jag menar annars är det bara att fråga igen.

Kram
    Jema

• Charlottsky

Jag tycker inte Fylking är särskilt rolig överhuvudtaget, det har knappast med mina feministiska åsikter att göra utan är bara ett mått på min humor (eller avsaknad på den ).

• felicia6

Måste erkänna att då jag läste det så började jag skratta.. jag tycker att det var ett roligt skämt, men jag har ju konstig humor.. skrattar åt allt..

Svar på tråden Citat från Gert Fylking