• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Haha, inte så lätt att veta Juridisk översiktskurs!

• Englali

Haha, ok Pumpkin! Då är jag med!
    Tack för tipsen/råden igår. Du fick en liten "uppföljning" här ovan...

• Hedebris

*gäsp* är sååååå trött. har lovat pojkvännen att städa tills han kommer hem från jobbet kl 22.

• Pumpkin
    Englali: Jag blev bara så frustrerad så jag tänkte inte så långt

Jag är också en "liten dam" som är van att få som jag vill, och får jag inte det så... ja... då blir jag chockad helt enkelt Flört Nu låter det som att jag är en jobbigt bortskämd flicka, men det är jag faktiskt inte, jag är bara van att är man envis så får man som man vill
    Och du är så verkligen INTE ensam när det gäller att ha en oengagerad sambo, jag tror bara inte att de fattar grejen med att vara ute i god tid
    Apropå god tid så sitter min tärna nu och tjatar på mig för att jag ska tänka efter vilka jag vill ha med på möhippan

Hedebris:
    Vad snäll du är!
  • Englali

Pumpkin: Lugnt! Ja, det är väl så. Jag bara önskar att han kunde bli glad istället för irriterad varje gång jag tar upp det. Det får mig så otroligt nedstämd, men jag tror inte han förstår det. Vill bara att han ska vilja lika mkt som jag, det vill han iofs tror jag... men han kunde VISA det lite bättre!!

Har du fått dina hudvårdsprodukter ännu? Funderar på om jag också ska försöka mig på att beställa därifrån. Gick det bra?
    En as-knäpp fråga. (ja som e lite vimsig), men valutan på den sidan... vad är det för någon!?!

• Hedebris

min pojkvän fattar det. :) som tur är. han ringde och bokade kyrkan mer än ett år innan. samma som transport och lokal. det insåg han att det var viktigt. likadant med tårtan. men allt det andra tar tid. vi har precis börjar på inbjudningarna...

men det känns som bröllopsplaneringen ska börja med klänningar.. men jag kan inte prova klänningar förrän april/maj :(

• Pumpkin
    Englali: Blond! Valutan är pund (1 pund = ca 13.50kr) och nej, jag har inte fått mina saker än. De skickades i fredags, så förhoppningsvis har jag dem här imorgon. Min hud LÄÄÄNGTAR! Känner mig helt knas i ansiktet måste jag säga... Men hittills har allting varit väldigt smidigt med att beställa därifrån iaf

Självklart vill han gifta sig med dig lika mycket som du med honom, men de flesta killar fattar liksom inte - det är tomrum i bröllopshjärncellerna

Hedebris: Sikken trevlig sambo du verkar ha!
    Du får gärna kalla mig senil, men vilket datum är det ni ska gifta er?
  • Pumpkin

Jisses vad folk blev upprörda över den nya, förtydligande reklampolicyn!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.