• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Hmm... Det bästa är ju om man kan prova korsett och klänning tillsammans, INNAN man köper nånting, men det är ju inte alltid så lätt

Synd att du inte bor i Halmstad

• Pumpkin

Lika trött och hängig idag, jajamensan! Försöker hålla humöret uppe genom att kolla på hotell i Stockholm - fast det gör mig mest bara förvirrad

• Anja 19 juli 2008

Vadå Halmstad??? finns det någon bra korsettbutik där+????

berättaaaaaaa...

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

förstår dig såååå väl... jag är heltförvirrad!

Nu har jag börjat tvivla igen, ang bröllopsresan såklart, haha...

först började jag undra om just det eller det hotellet var rätt, men sen googlade jag runt och då började jag tvivla på om öarna är rätt *asg* Jag är hopplös!!!!

• Anja 19 juli 2008

Halmstad ligger väl inte så långt bort!!!???

Från mig alltså *asg*

Det är väl Halmstad som Per gessle kommer från, för isåfall körde vi ju dit nyligen när vi skulle till Tylösand spa... Det tog nog inte ens en timme tror jag.

helt klart värt en resa juuuuu

• Pumpkin

I Halmstad finns Sally&Sara med hur bra underklädessortiment som helst! I love them. Vet att de har (haft?) riktiga korsetter.

Äh, klart ni ska åka på den resan du pratade om, den låter toppen!

• Pumpkin

Haha, vet du inte vart Halmstad ligger?

Ja, det ligger där du tror

• Anja 19 juli 2008

Haha, va sjutton skrattar du åt då hehe

fråga mig nåt om usa:s geografi, den är ju rolig med roliga namn på städerna och staterna. Hur jä..la trist är inte sverige!!! Det enda landskap som låter lite fräckt är ju medelpad, hoho...

Nääää på sverige-geografi-lektionerna då sov jag. Usa kunde jag utantill på mina fem fingrar Är det inte typiskt *asg*

daniel smällde faktiskt nästan av när vi åkte till Tylösand för jag tyckte att havet låg på fel sida. han trodde jag skämtade. Jag trodde ju att det låg på andra sidan Sverige lixom

När han sen väl berättade var det låg så kände jag ju direkt, jaaaa såklart men jag fick känna mig lite dum där ett tag

• Pumpkin

Hahahaha Förlåt, men jag kan inte låta bli

USA kunde/kan jag också, men Sveriges geografi är minst lika rolig tycker jag

Fick precis ett mail från rekryterarna till det där kontorsansvarigjobbet om att de mottagit min ansökan och om jag blir aktuell för intervju så hör de av sig under november månad. Nervööööst!

• Anja 19 juli 2008

Jag håller tummarna...

jag tyckte nog oxå att sveriges geografi var rolig när jag gick i skolan, haha, jag tyckte det mesta var roligt, menade alltså inte att jag sov på lektionerna men det verkar ju som at jag gjorde det för jag har glömt sveriges geografi helt medan usa:s sitter kvar lixom

Skumt det där med minnet!!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.