Maj 2008 fortsättning
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Ja, just det, 24 är ett bra nummer Passar oss alldeles perfekt
Vi valde mellan pingstafton eller midsommarafton, men ville gifta oss SNART . Så då fick det bli pingst!
"Hänryckningens tid" berättade min pappa att pingst var! Vad härligt det låter!! Längtar sååå till våren!
lottis84
klänningen finns att få i 54 olika färger tror jag... men föll för den lattefärgade... passade bäst till mina färger...
Föll för den direkt... men jag hade ju tänkte mig en halterneck klänning, men det blev den här jag föll för.. så så fick det bli...
Vad ska du ha på dig då? är så himla nyfiken på vad alla ska ha.. . vill gärna se bilder...
vi valde 3 maj för det är vår 10 årsdag.... eller egentligen är det den 4 maj, men det infaller ju en söndag så då tog vi det på lördagen istället...
Vi var först inne på den 17:e maj, men 24:e passar oss bättre (speciellt datum i maj).
Hoppas nu på att alla fina blommor blommar för fullt, (vilket de brukar göra häromkring i slutet av maj) !
Milliz81: Oj finns den, där ser man. Finns bild i fotoalbumet på min kläning.
17 är specielt för oss... vi träffades den 17 feb. Förlovade oss den 17 feb. Dock ville vi inte gifta oss i feb. Vi tycker båda om våren och maj är "min" månad (fyller år i maj) när vi insåg att den 17 maj var en lördag så valde vi den dagen. Hoppas också på att det grönskar då.
Det känns bra att välja ett datum som känns rätt, vi är jättenöjda med vårt datum, när vi "fick" datumet insåg vi att datumet passade bättre och är mer speciellt för "oss", att vi först tänkte ta ett tidigare datum var för att vi ville gifta oss tidigare, vilket vi troligen hade ångrat
Var bor ni och vilka blommor blommar i slutet/mitten av maj hos er?
finns bild på min klänning i mitt galleri :)
Hejsan!
Jo, vi hade ju egentligen tänkt oss ett vinterbröllop och var inne på den 2 feb 2008, men eftersom sambon nu ska försöka söka in till läkarprogrammet till våren och därmed kommer söka till alla Sveriges läkarprogram, kände vi att en flytt och ett bröllop inte passar så bra ihop... Därför blev med det maj och den 17:e blev det för att vi ville vara säkra på att ha grönt omkring oss och för att min morbror, som är präst, som ska viga oss inte hade konfirmation då... Egenligen ville jag av nån lustig anledning ha bröllopet på ett jämnt datum (fråga mig inte varför), men så blev det alltså inte och nu är jag helnöjd med den 17:e
0205:
vilken fin klänning... du ska ha dom färgerna? JAg vill oxå ha en svart klänning från början, sen var jag inne på rött men vitt blev det tillslut...
Får man fråga vad allas klänningar kostar...
Är ju helt sjukt vilken skillnad det är på klänningar....