• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • Bella30

Vi skall betala flyget till Maldiverna nu i december (15´) och boendet skall betalas till resorten ca 2 månader innan ankomst.
    Så vi önskar oss värdecheckar från Forex - som vi kan växla in på arlanda till "fickpengar". Fast vi lägger ändå undan pengar till fickpengar, ifall att vi inte får några checkar.

• Bella30

I dag har vi ÄNTLIGEN bestämt vart vi skall hålla bröllopsmiddagen ! Sååå skönt att kunna pricka av det på "Att-göra-listan" (som är låååång!).

Nu skall vi bara bestämma oss för en fotograf & boka.
    Plus en massa andra saker - men det kan vänta...

• ankie78

äntligen klockerna dem ringer bara för oss i tyringe kyrka den17 maj jag tyckte jag kommit ganska så långt i planeringen men när jag läser här då får jag
    nog sätta fart...
    för oss bär det till australien i juli..

• lottis84

Vad tiden går fort... idag är det 6 månader tills man gifter sig den 17 maj. Idag ska vi bara njuta av livet... äta och dricka lite gott och titta på Labero på Rondo (Göteborg).

Ha en trevlig helg, det ska jag ha

• Bella30

Vi har varit och ätit frukost (latte, och en massa gott)...
    ... Och nu så skall jag på ansiktsbehandling kl:12 !

Önskar oxå alla en trevlig helg!!

lottis84 skrev 2007-11-17 10:55:50 följande:
    Vad tiden går fort... idag är det 6 månader tills man gifter sig den 17 maj. Idag ska vi bara njuta av livet... äta och dricka lite gott och titta på Labero på Rondo (Göteborg). Ha en trevlig helg, det ska jag ha
  • Offis

Bara 6 månader kvar för oss också...som sagt, det går fort!!
    Vi har nu frågat vår tilltänkta toastmaster och toastmadame om de vill ställa upp på detta uppdrag och det blev jätteglada

Ikväll ska jag o sambon baka pepparkakor o sedan mysa med glögg framför Sverige-Spanien

Trevlig helg allihop!!

lottis84 skrev 2007-11-17 10:55:50 följande:
    Vad tiden går fort... idag är det 6 månader tills man gifter sig den 17 maj. Idag ska vi bara njuta av livet... äta och dricka lite gott och titta på Labero på Rondo (Göteborg). Ha en trevlig helg, det ska jag ha
  • Bella30

Jag beställde "Martha Stewart Wedding Keepsake" och fick den i dag... Färgen på pärmen var EXAKT den vårgröna färg vi har i vårat färgtema !
    Nu skall här planeras, hihi!!

• JhS2008

Hejsan! Haft en bra helg, något kul som ska hittas på idag? Tänkte höra med er vilken ålder ni respektive er man kommer att vara vid bröllopet?

• JhS2008

Anledningen till min fråga är att våra vänner som nyligen gift sig anser sig vara "gamla"

• lottis84

Idag beställde vi vår resa. Med tanke på att vi inte är vana resemänniskor så vald vi en bussresa till Paris, 7 dagar. Det känns helt rätt... får mycket inbakat och man kan bara njuta och slippa stress.

JhS2008: Jag kommer precis ha fyllt 24 och min blivande 28.

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning