• SacredHeart

Bröllopstårta i Malmö :-(

Fick svar från konditorn på Hollandia bageri idag, ang. vår tårta vi vill ha:

"Hej!
    Som bröllopstårta erbjuder vi de tårtor som vi har i vårt sortiment. Dessa dekoreras lämpligast med vit hyvlad choklad eller vit marsipan, samt äkta rosor.
    Tyvärr har vi inte möjlighet att göra specialbeställningar.

Mvh
    Konditori Hollandia"

Har ni några förslag på var vi kan vända oss???

*besviken*

• Svar på tråden Bröllopstårta i Malmö :-(
  • SacredHeart
    fan va trist att höra.............
  • Suniz

SacredHeart
    Jättesnällt om du hittar tråden och vill dela med dig ´:)
    Låter bra att dom kan göra extra bakelser, vi har också en vän som är glutenallergiker. Det hade jag inte ens tänkt på... Jättebra ju!!!!

• SacredHeart

Hmmm, jag mailade Tårtesset igår eftermiddag och undrade vad de tar /bit osv., men de har inte hört av sig ännu....*börjar ana oråd*

• Miss (snart mrs) A

Så dåligt, har man inte tid säger man det men man kan ju inte bara skita i att höra av sig - det är kass stil!

• SacredHeart

Har nu mailat KO om de har fått in klagomål på Tårtesset.... Vill ju inte vara med om samma sak som MrsRose ....

• Mrs*N* 18/8

Vi beställde tårta från Helena på vanilja.se. Vi hade två glutenallergiska och det var inga som helst problem för henne att fixa två extra bakelser.

Vi bokade tid med henne och hon kom hem med smakprover till oss. vi satt och diskuterade utseende, innehåll och dekoration ett bra tag och vi fick superbra förtroende för henne.
    Helena levererade tårtan direkt till vår festlokal på bröllopsdagen och den var helt underbar!!

• SacredHeart

Mrs*N* 18/8
    Hur många gäster var ni, och vilket pris /bit tog hon???

• SacredHeart

Jag håller med Suniz! Man kanske ska kolla upp henne, för det verkar inte som att jag får ngt svar från Tårtesset

Svar på tråden Bröllopstårta i Malmö :-(