• SacredHeart

Bröllopstårta i Malmö :-(

Fick svar från konditorn på Hollandia bageri idag, ang. vår tårta vi vill ha:

"Hej!
    Som bröllopstårta erbjuder vi de tårtor som vi har i vårt sortiment. Dessa dekoreras lämpligast med vit hyvlad choklad eller vit marsipan, samt äkta rosor.
    Tyvärr har vi inte möjlighet att göra specialbeställningar.

Mvh
    Konditori Hollandia"

Har ni några förslag på var vi kan vända oss???

*besviken*

• Svar på tråden Bröllopstårta i Malmö :-(
  • NewYorkSwede

Har ni kollat St Gertrud Patiserie?

• SacredHeart

Har kollat deras hemsida, men såg ingenting om att de kan göra beställningar.... men nu har jag mailat 3 andra konditorier och väntar på svar så håll tummarna

• SacredHeart

Japp har mailat dem idag

• SacredHeart

Det blev Tårtesset i Staffanstorp! Underbart bemötande

• Suniz

Sacred heart
    vad hamnade priset på för tårtan på Tårtesset? För hur många personer är tårtan beräknad?
    Jag funderar också på att beställa därifrån. :)
    Ha det gott

• SacredHeart

Suniz

Så långt har vi inte kommit, men vi valde de för att de inte hade några problem med att göra 2 xtra bakelser till våra allergiker (1 gluten och 1 nöt/honung), vilket Ultimate Cake absolute inte kunde tänka sig göra. Men jag vet att det finns 1 tråd här på BT, där ngn har listat konditorier i Skåne och vilka priser de har jag ska leta upp den

• Miss (snart mrs) A

Åh, det här svaret ser jag fram emot, ska också ha tårta i detta området men problemet är bara att vi inte alls är sugna på att lägga tusenlappar på en tårta som man ändå är för mätt för att äta

• SacredHeart

Miss (snart mrs) A

hehehehe så sant så

• MrsRose

Tyvärr måste jag varna lite för Tårtesset. Vi bokade dem till vårt bröllop, men när det var dags att komma och provsmaka var hon inte där. Vi lämnade vårt telefonnummer och bad henne ringa upp igen så att vi kunde bestämma en ny tid. Trots flera telefonsamtal har vi inte hört något från henne! (vi gifte oss 25/8 och bad Grand där vi hade festen ordna tårta istället.)

Svar på tråden Bröllopstårta i Malmö :-(