• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

ab. För personer som jag inte känner så väl som tex. arbetskamrater på andra orter och som inte vet vad min man heter, då brukade jag alltid säga min sambo eller sambon.... tydligen har jag sagt det så ofta för jag kan int sluta! Hahaha!

Carma: Ser fram emot att se din nya frilla!

• FruTez

Fatta att det är en kille här på jobbet som bytt sitt vanliga svenska förnamn till Fireblade!

*skrattar*

• Carma07

Tezz: Hon klippte det lite kort och just nu är jag lika sur som maken. Men det brukar bli bättre när man får fixa till det själv. Inget jag hinner idag, usch, vad stressad jag känner mig. Längtar till ikväll när jag kan sitta ner i lugn och ro med er.

• Ab fab

Nu har jag skickat iväg beställning på våra fotoböcker. 21*21 stora. Det blev fem (en till mamma, en till svärmor, en var till vittnena o en till oss).Kostade ca 1400 kr ink frakt. helt ok tycker jag. Det skall bli så kul att se dem. Bauti- h ar du fått dina böcker???

• FruTez

Abbe: Bauti tog ju med sig böckerna sist vi alla sågs! Kommer du inte ihåg? Vilket företag blev det tillslut?

• Ab fab

jag var nog inte med då

Ifor eller nåt sånt

• Linum

Tittut

Någon här?

Nu ska jag snart åka till Tezz, Nibla och abbe med lite grejor. Får väl ta med mig alla vaserna till Nibla, för jag kommer inte ihåg vems som var vems...

Hoppas att ni hade kul igår.

kraam

• Ab fab

hej o god kväll

tack för igår. himla trevlig. o vilket hus Nibla! Skall vi byta.

jag vill också gärna ha receptet på den smaskiga kakan Carma. Inga tonåringar hemma men väl R som smaskade i sig doggybagen.

Jag gillar Leffe

• FruTez

Morsning!

Nibla: Grymt fint hus ni har! Du får gärna komma hem till oss när vi fått huset och tipsa om inredningen! *skratt* Jag är kass på sånt där... *fniss*

Carma: Grymt god kaka, får man be om recept, pretty please?

Är det nån som vill ha receptet på den fluffiga kladdkakekopian jag tog med?

Carma igen: Jag är nu i stort sett klar med tackkorten, har suttit hela helgen, ska bara köpa frimärken! *tjohooo* Så nu är jag redo för julkorten!!

• Ab fab

tez- gärna arecpet. den var kanongod. o tack för morgonens mejl. fnissat

det finns ju en massa virituella inredningsrum. det kanske vore något för dig.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5