• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Bauti

Nu e jag här *vink vink*
    Lite sent kanske.

Välkommen hem i kylan Abbe.
    Jo, jag gjorde fotoboken hos Ifolor.

• Ab fab

jag tittade med på Ifolor, jag kan inte göra den på jobbdatorn -- hade varit bra att kunna sitta på flygplats etc o fördriva tiden men det går inte tyvärr.

Jag skall göra ett utkast i helgen tror jag.

Är Linum här någonting? Skulle behöva hjälp med notpapper och om man kan göra sådant på dator. Har sett på inredningsbloggar o tänkte mig skriva ut o slå in julkpappar i notpapper.

• Carma07

Ab: Tror du når Linum bäst på mailen. Hon har inte så mycket tid att vara här sen hon började nya jobbet.

• Nibla

Grattis Tez!

Av nån anledning trodde jag att du fyllde på lördag..... *blubb blubb*

• Carma07

Godmorgon

Idag hinner jag nog inte med det här något vidare så jag passar på nu.

Tezz: Hoppas du fick en bra dag igår och att maten smakade.

Nu ska jag ner och äta frukost. Hann inte med den hemma idag heller, men förberedde den åtminstone inte idag.

• Ab fab

mornings
    så du glömde inte gröten i duschen idag

Sitter o slappar en stund. Skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen men snart måste jag börja packa lite. Men de strejkar i Frankrike idag...

Stora Holm (nyblom o kollen) har glögg i butiken på torsdag om någon känner för att åka dit.

Nibla- kul med din blogg. Den ligger tillsammans med Tez' på favoriter. Det skall bli spännande att se matsalsmöbeln.

• Carma07

Ab: Nej, det gjorde jag inte. Och jag kom dessutom ihåg att ta med frukost till jobbet och till och med att äta den.

• Ab fab

jag skall inte säga något.. jag for omkring som en vimsepinne hemma. ingen packning, alla kläder i tvätten... hur smart är jag...

• Carma07

Åh, äntligen kan jag åka hem. Det har varit en lång dag på jobbet. Och värker gott i axlar, nacke och handleder gör det också. Nu ska jag hem till soffan och kolla "House".

• Carma07

Godmorgon

Tillbaka igen och fortfarande mycket att göra, men nu är det inte mycket kvar. Ska börja med lite frukost iaf. Har fått mig en ful ovana och inte hinna med frukost hemma innan och det känns inte bra. Får ta och ändra på det.

Ikväll ska vi vara hundvakt igen åt hunden som bara hatar vårt hus och område. Stackarn. Men det underlättar lite iaf när vi är två hemma med honom. Han vill gärna ha sällskap hela tiden, åtminstone tills han har somnat.

Ab: Hoppas resan till Paris gick bra trots strejker.

Tezz: Hur har det gått med tackkorten? Vi kanske kan pussla ihop en pysseldag snart. Läste i din blogg att födelsedagen har varit bra. Har också varit där och käkat för massor av år sedan och det är god mat.

Nä, dags att ge sig ner till frukostbordet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5