Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Snacka om att vara trött imorse. (Usch, la mig sent igår och får skylla mig själv) Jag gjorde iordning en tallrik med gröt och ställde i mikron. Under tiden gick jag iväg och fixade håret. Dags att åka till jobbet och ut i bilen. På väg till jobbet tycker jag att jag fortfarande är väldigt hungrig och kommer då på att jag glömt att äta gröten och dessutom glömt att borsta tänderna. Tur att det finns uppladdat med allt möjligt här på jobbet.
Hihihihi, nu kan du ingå under Blubb blubb gänget
Blubb blubb...Bubbels, bubbels, bubbels.
Du kan bilda klubb med R- han satte kaffekopparna i kylen igår istället för i micron. Sen undrade han varför kaffet var kallt
Hej tjejer!
Tack för alla grattis och tack Abbe för den fina sången! *glad*
Välkommen tebax förresten! Även om du kanske är lite ledsen över att vara hemma så är vi glada att du är här igen! *hihi*
Ab: *fniss* Han kan ju skylla på jetlag.
tack söta du. hoppas det blir en bra dag för dig. Mycket skumpa!
Bauti- är du här? Behöver hjälp, funderar på att göra en fotobok.
Ab: Det blir nog inte så mycket skumpa, men det ska bli asiatisk mat istället! Vi ska gå till Bamboo med morsan och käka lite ikväll. Det ska bli intressant! Har hört så mycket om det stället och morsan har tjatat i tid och evighet hehe!
Jag håller också på med en fotobok! Det är jättekul, MEN men men... det tar sån lång tid! Hehehe! Det finns ju så många alternativ, och sen ska man ju välja ut vilka bilder man vill ha med och hur många sidor och i vilken ordning och om man ska skriva nåt osv osv. Åh, men det är kul! Hihi!
vilket företag har du valt Tez- för fotoboken menar jag
Ifolor, har för mig att det är samma som Bauti tog!
Vilket har du kikat på?