• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Grund

Hej Amor!

Trist att ni bråkat Jag hoppas han inser att han betett sig dumt. På gott och ont kanske att du glömt mobilen... det är ju inte så kul om han tror att du vägrar prata med honom en hel dag. Svårt det där... Jag hoppas du får en så bra dag du kan.

Lägenheten ligger ungefär vid Linnéplatsen. Mäklaren ska börja ringa runt idag så vi får väl se hur det går. Den var helt OK men jag det är svårt att veta hur man ska göra...

Jag gillar också Sassy-skorna men det är lite för hög klack, så Ballet är ett bättre alternativ för mig. Den ju likadan men med lägre klack. Det var lite bättre pris på Pink än på rainbow också och det är ju bra

• Astriden

Hm, amor.. bråka i telefonen är det värsta hatar närman lagt på & fortfarande är sur eller ledsen.
    min M, reser mycket & i början va de ofta så.. jag va frustrerad & saknade honom men när vi pratade blev det bara fel. Lätt att missuppfatta i telefon.
    Hoppas han gör rätt för sig ikväll!

Grund
    jodå här är en vanetjej som gillar att kliva upp på morgonen.

• mrsD

Amor- vi bråkar inte heller så mycket, men i perioder kan det bli mycke tjafs.. hatar det!
    hade en sån period för inte alls längesen (skrev här så oxå) men efter fått lite tid för oss själva, pratat lite o sådär, så känns allt mycke, MYCKE bättre..

Vi bråkar mest på telefon, men efteråt kommer/skickas det alltid ett sms *s* o sen ett samtal.. vi e ganska förutsägbara *haha*

Hoppas det ordnar sig för er=)

• Astriden

Låter som hemma hos oss mrsD.
    tror att vi alla är mer lika än vi tror..

• mrsD

Astriden - ja... ibland undrar jag om vi har det sämre än alla andra...
    t.ex. när vi hade bt-träffen så pratade alla om hur underbara deras m2b va o sådär.. då började jag undra om allt va sådär rosenskimrande som d lät.. men d e ganska skönt o veta att d inte e så!
    (jo alltså, de är säkert underbara! men jag menar att alla faktiskt bråkar ibland..)
    Då känns vi mer normala *s*

• Majsis2008

God morgon tjejer. Här har ni en som inte gått och lagt sig ännu...jag har legat på sjukhus hela natten typ...
    Jag ramlade på jobbet igår...folk som rä dåliga på att städa, ramlade och fick en tung kabelmatta över mig och slog i bakhuvet så jag har en lätt hjärnskakning. Så jag har blivit ordinerad vila, och jag hoppas lördan tyvärr. Så jävla typskt när jag sett fram emot d så mycket....blääää alltid nåt när d är träffar...kanske inte är meningen jag ska få nya kompisar, blir så satans deppig när allt går emot mig...

• Grund

stackars dig Majsis! Vilken jäkla otur! Det viktigaste är att du mår bra! Dumma kabelmatta

Hoppas du kan komma den 8/12 och ta revansch på denna missade träffen. Jag missar ju också lördagen

• mrsD

oj! otur!

men hörrö, blir ju fler träffar! o dessutom, vaddå inga nya vänner? vi e ju här även om du inte kommer just på lördag=)

• Majsis2008

Jo men jag träffar er ju aldrig typ...alltid nåt som kommer emellan....men den 8.e ska jag försöka...

• Grund

Det låter bra det, ska bli kul att träffa dig då

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008