• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

man tittar på dem me hundögon o ber snällt att man får se Greys ist..

funkade för mig!

• BarbaBruden

Skulle aldrig funka här....dom skriker som galningar där ute....

• BarbaBruden

Surfar bröllopsresa istället. Nu är vi inne på N Y + någon kombination....men vad? Just nu är jag å kikar på Mexico....

Vart ska ni Astriden? *guldfiskminne*

• mrsD

kollade på Maldiverna i helgen... mitt drömresmål.. men d e dyyyrt..

Hawaii kanske? hehe..

• Astriden

vi kommer att åka iväg på en weekend direkt efter bröllopet och sen dra iväg till obestämt resemål på hösten..

• 31 maj 2008

Vart ska ni på weekend? Vi vill åka till något mysigt ställe på måndagen efter bröllopet, sen blir det Maldiverna i oktober/november. Perfekt att ha det att se fram emot tycker jag.

• Astriden

lika upplägg som oss då 31 maj
    har inte bestämt ännu.. känns inte så brådis.

God morgon snart lördag brudar!

• Grund

Godmorgon girls!

Allt är i sin ordning: Astriden väcker oss som vanligt cirkus 07,45. Jag har börjat räkna med dig nu så jag hoppas du fortsätter med det!

Vi har väl också tänkt att ta en kortare resa efter bröllopet och sen en längre när vädret börjar bli kass... vi har dock inte börjat kolla på det än. Nu när det är mörkt och tråkigt blir man ju sugen på att resa iväg så vi får väl sätta igång snart.

Igår kollade jag på skor i ett par affärer men ingen hade vita Rainbow och Pink (www.paradoxlondon.com) kan man ju dock få infärgade i precis vilken färg man vill så det ska nog lösa sig. Ni får gärna gå in på pink och kolla vilka ni tycker bäst om

• Amor Eterno

God morgon!!

Japp atsriden snart är det Lördag!!

Men måste börja med något dåligt, bråkade med min m2b igår...i telefon oxå han är i Norrköping på jobb.
    Blev så jävla förbannad på hans stil och vet ni det värsta utav allt är att han slutar prata i telefonen som om han hade lagt på.. Jag sa hallå hallå inget svar sedan sa jag bara att han hade dålig stil och la på sedan.. gick och la mig förbannad!!

Nu har jag även glömmt min mobil hemma vilket är bra för då ringer jag inte han får ringa...
    Denna gången har han fel inte jag.. Brukar ofta ringa be om ursäkt.. Ha Im sorry lunch osv om ni minns..

Men inte nu.. Och han kommer bara hem imorgon kväll... usch..känner mig som en barnrumpa...

Vi är ett par som inte bråkar så ofta, men nu verkar det som om vi bråkar lite oftare.. Vet inte om det beror på något speciellt.?? Jag är inte stressad eller så..
    Vi hade ju en underbar helg nu sist´!!! hmmm?? Kanske sexuell frustration eller något..hihihi

Ja ja det löser sig!!

Nu har jag hittat våran resa det är från den 3/9-12/9 det blir 4 nätter i New York och 5 nätter Miami :)

• Amor Eterno

Hej Grund!!

Hur gick det med lägenhetsvisningen sist?? Vart tittade ni på om man får fråga :) ?

Angående skor så har jag titta på både Pink och Benjamin...

Pink så är mina favoriter Heather och Sassy

Benjamin är det Seymour och Liza..

Där jag köper klänningen hon färgar även skorna svarta sedan om jag vill :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008