• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Zlemma

B & S: Usch då! Det låter verkligen inte roligt. Hoppas någon lyssnar på dig snart så att du får må bättre!

Tack för alla kramar och tummar!! Ni är för gulliga.

Jag började kolla i min almanacka för jag blev så sugen på att vara med på pysselkvällen, men givetvis kan jag inte då! Jag som nästan aldrig har något inplanerat. Just den helgen kommer svägerskan med sambo från Stockholm och våldgästar oss. Dom ska passa på att åka till Ullared i värsta hetsen.

Hoppas det blir någon träff snart igen som man kanske kan vara med på!

• mrsD

åhhh va roligt me pysselkväll!!

synd bara att man inte får träffa alla, men d kommer fler tillfällen, tycker en glöggkväll låter mysigt=)

Ska ut o handla massa pysselgrejer nästa fredag eftermiddag då *weehoo*

o egen dricka låter bra, d e väl ingen som blir förvånad när jag kommer me min 3-litrare.. *ähum*

• Stjärnis

Tyvärr kan jag inte den 24/11 för vi skall på 30 års kalas Jättesynd. Vi måste boka in en ny pysselkväll eller någon annan rolig aktivitet snart igen!

B & S: Tråkigt att höra att du inte får någon hjälp! Hoppas att du blir tagen på allvar och slipper att ha ont. *tröstkram*

Zlemma: Skickar en kram till dig också.. Håller tummarna att det skall lösa sig för er!

Kom nyss hem ifrån stan. Vi har varit och fikat med ett annat par. Var jättemysigt och dricka en stor mugg varm choklad när det är så kallt och ruggigt ute MEN nu är jag helt slut, ska göra en tidig kväll tänkte jag och dra mig mot sängen. Om jag kan slita mig loss från BT!

• malinlars

astriden: har nu fått reda på att det är fest hos min vän på lördagen.. så det blir ingen oysselkväll för min del.. tyvärr!! Men men.. får hoppas på en annan afton framöver!

B & S: Stackare!! Hoppas att du snart mår bättre!! kram på dej!! Förresten.. var det bara till att komma till din butik när som eller hur var det??

Barba: Var det frimärken med olika slags hjärtan.. de är jättefina ycker jag. Vi skall också köpa sådana.. beställer nog från posten hemsida, men det kanske ni också gjorde?

Nu skall jag sova.. Vi ses imorgon. Kraam på er!

• BarbaBruden

Har just tagit första steget till att lära min m2b att dansa vals. Vet inte om det var mest likt Peppe Eng eller Toker på julafton men total katastrof i alla fall!

Så tjejer!
    Är den nån mer som är intresserad av en kortkurs i vals? Dvs. nån mer av er som har ett totalt hopplöst fall därhemma??

*ömmande vader och söndertrampade tår*

• Astriden

Ja barba JA!
    vi är i stort behov av valskurs

• mrsD

BarbaBruden - antagligen skulle vi me behöva en valskurs.. vet inte om jag får me sambon på d dock..
    kanske om jag bokar o säger "såhär e d, du har inget val"

hehe..

• BarbaBruden

Ska vi kolla upp om det finns någon i Gbg som kan åta sig oss? En mycket svårt uppgift....i alla fall vad gäller min man med två vänster fötter.
    När han dansade nu såg det ut som vi gjorde på högstadiediskot, remember?? *asgarv*

• mrsD

HAHA!! som här då.. har för mig vi försökte oss på nån vals på balen, men tjena, d va uruselt.. o ska man dansa den där dansen på bröllopet inför alla så måste d ju till (bara en uns) träning!.. hehe

• Astriden

hihi, hade vart såå kul!
    stt nått bra barba?
    jag har en bekant om är danslärare, kan kolla vad det skulle kosta hos honom om några är på...?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008