• Pumpkin

Tips till Patrik (buggar osv)

Tänkte att vi kunde samla våra idéer, upptäckta fel och buggar osv här så att allt är sammanställt till Patrik. Någon som hjälper till?

Jag börjar med ett designråd: Det blåa i trådarna passar verkligen inte ihop med resten av färgtemat/designen på sidan! Det känns mer som att man först gjort en "egen" design till BT och sen kommit fram till att man inte orkar fixa till själva trådarna, så då får det bli blått precis som på FL. Så tycker jag i alla fall.

Så: Ändra det blåa till något som passar bättre ihop med resten!

Fler som har något att komma med?

• Svar på tråden Tips till Patrik (buggar osv)
  • jennysnartfru

Saknar områdesindelning, men det skulle komma tror jag Pumpkin skrev.

Man kan inte heller se sin bröllopssida så som den skulle se ut för sina gäster.

När beräknas allt vara klart och färdigändrat?
    Känns lite stressartat med önskelista och gästlista och bröllopssida om dom inte kommer se ut som man vill.

• felines

Är det ingen mer än jag som desperat saknar sina anteckningar sedan sidan uppdaterades??

• Pumpkin

Vilka anteckningar?

felines skrev 2007-09-04 08:25:49 följande:
    Är det ingen mer än jag som desperat saknar sina anteckningar sedan sidan uppdaterades??
  • felines

Det fanns på den gamla sidan, under verktyg, ett ställe där man kunde föra fritext anteckningar. De är borta nu fastän jag har lyckats uppgradera kontot enligt både steg 1 och 2.

• Limegrön

En till konstig sak:
    När man tittar på bildgallerier, och väljer t.ex. brudbuketter kommer det upp en massa bilder UTAN den minsta lilla blomma på!

• mooogn

Limegrön: Det kan ju även vara användarna som slarvat när de lagt upp sina bilder...

• joda

i planeringskalendern - om man valt 'ej färdiga uppgifter' & sen redigerar en uppgift hoppar man automatiskt tillbaka till 'alla uppgifter' vilket är ganska störande när man är inne på sista veckan/dagarna

• Limegrön

joda
    Ha, är det fortfarande så! Det irriterade jag mig på i gamla BT. Trodde att de rättat till sån´t nu...

mooogn
    Jo, visst är det så, men sååå många bilder på fel plats, och samma bild flera gånger

• mooogn

Patrik: Just nu kan jag gå in i vilket galleri som helst -någon annans!- och radera alt. flytta bilderna!! Känns ju inte så himla bra...

• Pumpkin

De alternativen finns, men du kan ju inte göra det. Eller jag kan i alla fall inte (var tvungen att testa när du sa det).

mooogn skrev 2007-09-08 20:56:45 följande:
    Patrik: Just nu kan jag gå in i vilket galleri som helst -någon annans!- och radera alt. flytta bilderna!! Känns ju inte så himla bra...
Svar på tråden Tips till Patrik (buggar osv)