• Pumpkin

Tips till Patrik (buggar osv)

Tänkte att vi kunde samla våra idéer, upptäckta fel och buggar osv här så att allt är sammanställt till Patrik. Någon som hjälper till?

Jag börjar med ett designråd: Det blåa i trådarna passar verkligen inte ihop med resten av färgtemat/designen på sidan! Det känns mer som att man först gjort en "egen" design till BT och sen kommit fram till att man inte orkar fixa till själva trådarna, så då får det bli blått precis som på FL. Så tycker jag i alla fall.

Så: Ändra det blåa till något som passar bättre ihop med resten!

Fler som har något att komma med?

• Svar på tråden Tips till Patrik (buggar osv)
  • MissNööjd

Hopp, det funkade ju inte heller :P

• zukigirl

Nä det funkar inte alls... Jag har fått börja skriva dom utan näsa för att slippa den där jäkla rutan! *s*

• MissNööjd

Hehe, jag ser inte ens en ruta. Det är bara tomt!

• Pumpkin

Jag ser smileyn i det inlägget.

MissNööjd skrev 2007-09-03 22:16:46 följande:
    zukigirl:Ang. smilisar. Om det är likadant som på FL så måste man skriva smilisarna med "näsa", alltså : - ) =
  • Lady o Lufsen

Kommer det att bli lättare att ta bort en egen tråd- kanske kunna göra det helt själv?

Om man nu skriver något tokigt som man ångrar (lämnar ut någon eller något man eftertänksamt ångrar)så tar det ganska lång tid att få tråden granskad och borttagen...

• Pumpkin

Tvivlar på att den funktionen kommer att komma faktiskt...

• mooogn

Påpekar lite försynt att det skulle vara trevligt om texten till ens bilder i galleriet visades..

Men det kanske är på G...

• Smultronsommar

När man skall söka på medlemmar så syns det klart och tydligt att grunden är tagen från systersiten FL - man kan nämligen välja mellan förälder - mor/farförälder - planerar barn - väntar barn - jobbar med barn - gravid - singel - barnlös

Kanske bättre att ändra till planerar bröllop - förlovad - nyfiken - jobbar med bröllop osv osv

Ett fint buggpåpekande.

• Pumpkin

Haha, klockrent!

Smultronsommar skrev 2007-09-03 23:22:49 följande:
    När man skall söka på medlemmar så syns det klart och tydligt att grunden är tagen från systersiten FL - man kan nämligen välja mellan förälder - mor/farförälder - planerar barn - väntar barn - jobbar med barn - gravid - singel - barnlösKanske bättre att ändra till planerar bröllop - förlovad - nyfiken - jobbar med bröllop osv osvEtt fint buggpåpekande.
  • jennysnartfru

När man ska lägga till en gäst i gästlistan så kommer det bara upp ett "tomt" i listan, man kommer in direkt i själva rutan där man ska skriva gästens namn och status. Man måste klicka på "tomt" först.

Jag kan inte heller lägga till bild till vår bröllopssida?

Tycker inte om önskelistan heller, man kan inte se den färdiga versionen utan bara den redigerade versionen och den är ärligt ganska tråkig.

Jag tycker den här nya versionen är bara rörig, vet inte hur man tänkte när man gjorde om den. Kunde dom inte frågat oss om vad vi tyckte var bra och dåligt med den andra. Det är ju ändå trots allt vi som ska hänga här.

Svar på tråden Tips till Patrik (buggar osv)