• Puman-prinsen

Träffats på Spray date!!?

Det verkar vara en del som har träffas genom Spraydate...

Hade varit kul med en tråd där vi kan dela med varandras spray berättelser.

Här kommer min

Vi träffades via Spraydate! (Tack till dom)
    i början av december 2005. Vi pratade i några dagar med varandra via msn där det uppkom ett stor intresse för varandra.

Vi byte telefonnr och därefter skickades det många sms fram och tillbaka, bla några där Martin gärna ville träffas snart! (han va otålig) Han skickade ett sms till mig där han frågade om jag ville träffas på måndan dvs 26 december 2005... Jag sa JA! han skulle handla lite dricka på systemet så vi hade gott att dricka och vi såg båda fram emot med spänning att träffa denna främling...

Va jätte nervös över att en främmande man skulle komma hem till mig men så kändes det rätt på nåt sätt ändå. Bad en vännina ringa flera gånger till mig när han var där för att kolla läget så han inte visade sig vara nån galning..

Fick veta efteråt att även han hade en vän som ringde och kollade av *fniss*

Sedan dess har vi inte varit en dag utan varandra.

Och vi gifte oss den 1 augusti
    leticiamartin.weddingannouncer.com/welcome.html

• Svar på tråden Träffats på Spray date!!?
  • Puman-prinsen

mrsD - Hahaha.. kan förstå att den hamnade i garderoben
    Tror dock att det är helt ok för din m2b...

Grattis till det kommande bröllopet!

• Puman-prinsen

Stollen - Noll killar!!

• Stollen

Känns verkligen så men för mig gör det inget, lär jag mig bara hur ni tjejer tänker och tycker om allt sånt här, kan vara bra att kunna en vacker dag ;)

• mrsD

Stollen- Härligt att killar hänger här oxå, kan behöva era infallvinklar ibland! och at få andra killar att inse att vi faktiskt inte BARA pratar bröllop här..

E här varje dag (lite addicted) och m2b tror jag e tokig som planerar bröllop så mycket! har försökt förklara att vi snackar annat är bordsplaceringar och färgteman *s*

• Puman-prinsen

Stollen - Här kommer du lära dig mycket
    Hamnar man i en tråd som man trivs i så pratas det om allt mellan himlen och jord så som mrsD säger...

• mrsD

hittade en tråd för ett tag sen som hette nåt i stil med "äckligast på kroppen"
    o jag satt en hel dag o läste igenom hundratals med inlägg!
    ska nämnas oxå att jag skrattade så mycket att jag väckte systern som sov i rummet intill!

okej, Stollen, DEN tråden kanske du ska hålla dig borta ifrån.. hehe..

• Stollen

Sökte lite allmänt om frieri och hamnade här, mycket trevligt forum och som alltid håller god ton, trivs verkligen otroligt bra här :)
    Jo det har jag verkligen märkt, nästan att namnet bröllopstorget är missvisande, här pratas om mycket annat också :)

Jag har redan lärt mig mycket och gärna mera ;)

Tack, tack för ett bra forum och då menar jag inte bara ämnet utan ni som skriver här också, riktigt kul och läsa allt och har ni något ni vill fråga en kille så är det bara att maila, svarar mer än gärna på det :)

• Puman-prinsen

mrsD - Den måste jag läsa... var låg den? var det länge sen?

Stollen - Jätte trevligt forum är det verkligen!
    Allt från knasiga inlägg till super bra tips

• Stollen

så fungerar inte vi killar mrsD, säger du att vi inte ska röra chokladkakan så är det då vi naffsar på den, söker efter den tråden nu ;)

• mrsD

asch, nu kan jag inte hitta den... men finns en som heter något med "vad gör ni när ingen ser på?" eller nåt sånt oxå, den e ganska rolig oxå *s*

• Puman-prinsen

Hahahha.. du får naffsa på den

• Stollen

kan inte hitta den heller men kanske lika bra det ;)

såklart jag naffsar på den, man är väl man ;)

• Puman-prinsen

Såg att du försökte söka efter några fler killar här....

Inga napp va?

• Stollen

verkar inte så, få se om dom dyker upp senare :P

• Krystal

Vi träffades på Aftonbladets chatt, på "Vinden" Jag hade hängt där ett tag, tjötat med folk men inget allvarligt. Såg en dag en fråga om en film, "Vampyrernas natt", där användaren frågade vad vi tyckte om den. Mitt svar var "Men den är ju inge bra" Vi pratade lite till och från, morsade på varandra följande dagar om vi såg våra nick på chatten. Efter ett tag började vi bestäma vilken tid vi skulle ses. Vi chatta, maila, och brevväxla ett tag (aldrig prata i telefon )innan vi tyckte att vi skulle ses irl. Då han bor i Stockholm och jag några mil norr om Göteborg undrade vi lite vart. Men nu var det så att hans brorsa med familj bodde i Göteborg sedan ett halvår tillbaka. Så han tog tåget, jag bussen och vi sågs i Göteborg (jag mötte honom på perongen) och jag tillbringa helgen där med honom. Vi gick på bio, musseum, fika, promenerade. Ca två veckor senare tog jag flyget till Arlanda och firade påsken med honom.
    Detta var fyra år sedan i april, sedan juni 2004 år vi förlovade och nästa år är väl planerna att gifta oss :-P

• Puman-prinsen

Krystal - Härligt!

• Bauti

Jag fick rådet av en vän att skriva in mig på sd. Vad hade jag att förlora? Jag e inte den som tror på att man hittar sin kärlek på nätet. Jag tog det som roligt tidsfördriv. Var medlem i två veckor, då jag fick en flört från en kille. Vi ?pratade? lite och han föreslog att vi skulle träffas. Jag tänkte, ok lika bra att träffas fort så man kan ?Dumpa? honom lika snabbt.
    Så vi träffades på torsdagen (1/6-06). Helt klart en trevlig kille. Vi bestämde oss för att höras av. Vi pratade vids på telefon på fredagen och bestämde att jag skulle komma över till honom och ta en kopp kaffe på lördagen. Jag åkte inte hem förrän på tisdagen.
    Sedan dess är det som der är. Har blivit sambo, förlovat oss och bröllop blev det 11/8-07.
    Så jag har lärt mig att inte säga att det är inget för mig innan jag provat. Se bara så fel jag hade.

Svar på tråden Träffats på Spray date!!?