• Puman-prinsen

Träffats på Spray date!!?

Det verkar vara en del som har träffas genom Spraydate...

Hade varit kul med en tråd där vi kan dela med varandras spray berättelser.

Här kommer min

Vi träffades via Spraydate! (Tack till dom)
    i början av december 2005. Vi pratade i några dagar med varandra via msn där det uppkom ett stor intresse för varandra.

Vi byte telefonnr och därefter skickades det många sms fram och tillbaka, bla några där Martin gärna ville träffas snart! (han va otålig) Han skickade ett sms till mig där han frågade om jag ville träffas på måndan dvs 26 december 2005... Jag sa JA! han skulle handla lite dricka på systemet så vi hade gott att dricka och vi såg båda fram emot med spänning att träffa denna främling...

Va jätte nervös över att en främmande man skulle komma hem till mig men så kändes det rätt på nåt sätt ändå. Bad en vännina ringa flera gånger till mig när han var där för att kolla läget så han inte visade sig vara nån galning..

Fick veta efteråt att även han hade en vän som ringde och kollade av *fniss*

Sedan dess har vi inte varit en dag utan varandra.

Och vi gifte oss den 1 augusti
    leticiamartin.weddingannouncer.com/welcome.html

• Svar på tråden Träffats på Spray date!!?
  • Lyckligt gift!

Jag hoppar på direkt! Vi fick lite kontakt i början på 2005, men det rann ut i sanden, sen tog nån av oss upp kontakten igen och från den dagen blev vi kära! Han körde från Stockholm till Gbg och stod en dag utanför mitt jobb...Gud i himmelen va nervös jag var! Sen den dagen är det vi, efter 13 dagar förlovade vi oss. Han bor numera i Gbg med mig o min dotter, företaget tog han med sig...plus alla motorcyklarna! På söndag har vi vår första bröllopsdag. Gott!

• Godisråttan

Vad kul!Grattis!

Jag skulle ALDRIG ta hem en okänd person hem till mig. Hur vågade du det?

Tur att du gjorde´det allafall

• Puman-prinsen

Lyckligt gift! - Guuuuddd så härligt berättelse Tänkt att han flyttade allt för kärleken,,,,

• Puman-prinsen

Det var något med hans sett och hur han pratade med mig som gjorde att jag vågade...

Verkligen inget jag ångrar

Ni som träffats via nätet är självklart jätte välkomna att berätta! Så det behöver inte bara vara Spraydate

• Stollen

jag träffade min tjej på nätet också, en sida som heter voolife och har absolut ingenting med dejting att göra.
    jag läste en dag ett kul blogginlägg av henne då hon beklagade sig över skolan och shakespeare, kände att jag bara var tvungen att svara på det och efter att skrivit till varandra där så bytte vi msn, sen blev det mobilnummer och snart i två månader har vi pratat med varandra runt 3 timmar varje dag. den 10 augusti åkte hon upp hit till sthlm från blekinge, 8 timmars bussresa och så stannade hon i en vecka.
    redan innan vi träffades irl visste vi att allting var rätt och att det ska vara vi två så nu på fredag ska jag ner till henne i 9 dagar och ställa till det där nere :)

kan tillägga att ingen var ute efter ett förhållande då men nu är vi det lyckligaste paret och säg inte emot mig nu ;)

• Puman-prinsen

Måste var många fler som har träffats så...

Dela med er av hur ni träffades!

• Puman-prinsen

Stollen - Så gulligt att få höra en killes historia!

Känns det rätt så gör det...

• mrsD

här kommer en till:

Vi träffades på SprayDate, kommer inte ihåg när, men någon gång under 2002. Sen lade han till mig på sin icq och vi pratade väl.. ja, inte alls mycket!

Efter ett år så frågade han om vi skulle ses (vi hade alltså knappt pratat med varandra ens på nätet..) och jag var väl inte så sugen på det..

Men efter mycket stor övertalngingsförmåga från hans sida gick jag med på att träffas irl. Han kom hem till mig och jag kommer ihåg att han hade en såååå gräslig fleeceväst på sig!!
    Tänkte att d här går ju aldrig bra.. efter "dejten" träffade jag några kompisar och när de frågade hur d hade gått sa jag nåt i stil med "jodå, men d blir aldrig ngt"

Han tjatade om att träffas igen och jag kom till honom samma helg, då frå¨gade han om detta skulle vara seriöst, och jag visste inte va jag skulle svara så jag mumlade väl ett "mjaa"

Och här är vi nu 4,5 år senare och gifter oss om 11 månader!

Nu tackar jag för att han var så ihärdig, skulle aldrig kunna tänka mig leva mitt liv med någon annan!

• mrsD

ps: fleecevästen ligger fortfarande i garderoben men har har aldrig fåt använda den för mig efter vi träffades=)

• Stollen

Puman-prinsen;
    Jo, kanske skönt med lite omväxling här, undrar egentligen hur många killar som är aktiva här :)

det gör verkligen det, livet leker nu och vi har redan börjat planera för framtiden, tillsammans *drömmer mig bort*

Svar på tråden Träffats på Spray date!!?