• wife 2 be - been wife

Till Matildas minne

Låt Matildas sida få bli ett vackert minne och visa att ni bryr er.

Trots all kämpan kunde Matilda inte övervinna sin sjukdom.
    Låt fler sätta sig in i denna hemska livstragedi. Och låt sjukdomen få ett ansikte. genom en glad och levnadsglad tjej.

Rösta på matildas sida hem.passagen.se/dummapricken/ och visa att ni bryr er. Ett förlopp som engagerat så många här på sidan, vars tråd nu dessvärre är nerlagd.

Det stod någonstans att Matildas sista dröm var att hamna överst på Listan.
    Hjälp henne med detta.
    *Tänder ett ljus för Matilda och övriga barn och föräldrar i samma drabbade livsskede*

• Svar på tråden Till Matildas minne
  • mammaK

Jag gör saker för dom som lever med, tex så ger jag ett visst belopp varje månad. Sen som det står i andra tråden, så har min kusin varit där och är ännu , så nog stöttar jag dom levande med. Och det är inte det enda jag gör. Så innan ni tror att det här är en sida endast för att hedra dom döda är ni fel ute, det är även för att minnas dom som ännu finns och dom vi ännu kan hjälpa.

• wife 2 be - been wife

Vi är många som följt matildas kamp under en tid. Denna sidan är för dem som fortfarande bryr sig och är engagerade; inte bara över henne utan även genom andra i samma situation.
    Min tanke var att få Matildas sida att hamna så högt upp som möjligt. Delvis för att hedra Matilda men oxå för att kanske fler lägger märke till hennes sida på passagen ifall hon ligger på en första plats. Att fler engagerar sig i hur hemska livsöden som kan drabba familjer. Givetvis är det upp till var och en ifall man vill skänka pengar till forskning eller bidra på annat sätt. Men chansen måste vara större att fler får upp ögenen med Matildas sida i täten!

Så gå in och rösta ALLA som vill!!

• wife 2 be - been wife

*puffar * vidare

• Champis_Sanna

Jag puffar på lite till...

• mammaK

För Matilda och min vän B....

• wife 2 be - been wife

Jippie matildas sida leder!!!
    *puffar för matilda och min mans mormor som oxå gick bort i helgen, efter att de för 2 månader sedan hittat en tumör i hjärnan på henne

• mammaK

För Matilda och ala som drabbas!

Svar på tråden Till Matildas minne