• MuffinsTönt

Skrattanfall istället för org*sm

Hej!
    Jag har som många tjejer, svårt för att få o, Org*sm. Tillslut har jag lyckats hitta ett sätt att få det. Till problemet: Varje gång jag känner att det börja komma en o, får jag en skrattanfall. Förstår ni? Det varken kittlas eller ngt annat lustigt. Jag "tror" det är en reflex. Förut kunde jag hålla mig från det genom att bita mig i läppen tills det är över. Men då har det varit en svag eller ofullbordad O. Ju intensivare "gränsen till O" är, desto svårare är det att hålla ifrån skratt. När det har varit som intensivast har jag börjat skratta o därmed "missat" O. Verkar som jag skrattar bort org*smen.
    Usch, jätteflummig inlägg. Tydligare än så kan jag nog inte beskriva.

Har ingen aning vad jag ska göra! :(
    Är det nån här som har varit me om ngt liknande? :o Eller har några förslag?

• Svar på tråden Skrattanfall istället för org*sm
  • Zozo

Haha! Det har MIN make skrattat at ofta.. tydligen grimaserar jag hur mycket som helst!

• Lady o Lufsen

Muffin...hur tycker du att din man ser ut när han får orgasm?
    Sexig?
    Komisk?
    Koncentrerad?
    Ful?
    ....?

• Lady o Lufsen

OCH...hur vill du ha det under akten?
    Kolsvart?
    Ljust?
    Titta eller blunda?

...?

• Lady o Lufsen

...och så smög vi alla generade ur tråden!??

• MuffinsTönt

Det får jag nog fråga. Men ärligt talat så vet jag inte hur han ser ut "just då". Suddigt är det ända jag vet. Ser inte jättebra utan glasögon.

• MuffinsTönt

Hittills så har vi det ljust. Jag menar inte att vi tänder, för jag gillar inte när det "reflekterar". Men vi har alltid nån ljus iaf. tex köket eller persinenrna uppe. Totalt mörker har vi aldrig haft. Förutom i början.

Jag TROR jag blundar automatisk men jag antar det är andra grejer som räknar in också.

• Lady o Lufsen

Ja, jag tror också att det är andra saker som räknas in...

Erkänner: När jag vill fantisera så måste det vara bäcksvart- annars så kan det ju synas på mig vad jag fantiserar om.....?
    Så visst spelar många saker in!!!

• MuffinsTönt

Hehe! Antar det där var Ladys svar på min inlägg ang glasögon. Märker nu att jag var otydlig där. Menar att för mig blir det suddigt utan glasögon. Inte att HAN ser inte jättebra ut, utan glasögon. För det gör han faktiskt!

• Lady o Lufsen

Hahahahaha!!!Ja du ser hur det kan bli när man skriver!

• MuffinsTönt

Hehe! Vad fantiserar du om då? *blink blink*

Och nää, du behöver inte svara.

• Lady o Lufsen

Muffin...det lämnar jag till din fantasi att klura ut

• Lady o Lufsen

Men seriöst- det är så många saker som spelar in i sex och orgasm...mer än vad man kan tro, faktiskt!!
    Man kan komma på par som har levt i 20 år med varandra som fortfarande inte kan släppa loss för att dom känner allt mellan himmel o jord...Skuld, skam, mindervärdighet, blygsel, genans, otillräcklighet, ful, avsmak inför sin egen kropp, obekvämlighet, oro, rädsla...och så vidare...och så vidare.
    Komplext, det här!

• MuffinsTönt

My Lady
    Den som säger att sex är bara "ut och in", ljuger som sjutton. *så det så* Det har aldrig varit "enkelt" när det gäller detta ämne. Både prata om det o göra det. Beror la på erfarenhet o omgivning. Så, egentligen är det inte konstigt att det blir så här.

Om man jämför hur det var i början av förhållandet så har det blitt mkt bättre. Förut vågade jag knappt prata om 6 med honom. Nu pratar vi om det iaf. Men det finns fler grejer att jobba på. Men problemet finns kvar. Frågan är... Hur sjutton löser man det? Det känns som jag inte kan "koppla av" mer än vad jag gör nu.

• MuffinsTönt

självklart var det svammel utan som helst logik eller "vad-det-nu-kallas".

• Lady o Lufsen

Absolut!!!!!...att man ljuger när man säger att det är "ut o in"...såvida man inte nöjer sig med det förstås...

Skönt ändå att höra att det har blivit bättre!- det är ett tecken på att det beror på något...trygghet, kanske? Trygghet i förhållandet?

Jag personligen säger fortfarande efter dryga 17 år att sex blir bara bättre o bättre!!! Helt övertygad om att det i vårt (kanske mitt?) fall beror på trygghet...både fysisk o psykisk trygghet!!

Jaha ja...nu vet du det

• MuffinsTönt

Hehe! Hoppas att det inte dröjer 17år innan jag kan få en org*sm utan att behöva flabba halvt ihjäl mig. Nu funkar det inte.

Jag tror att det beror på
    * Jag har börjat vänja mig.
    --> En slags trygghet med Mr "Grabben". I mitt fall är det först och främst psykisk trygghet som leder till fysisk trygghet. Nu känner jag mig inte sådär supergenerad när han tittar på lilla mig som ligger där-naket! men liiite generad blir jag trots allt.

Jag har funderat. Och kommit på en massa konstiga lösningar. Ett var bla lägga en kudde över ansiktet. Nja... ifall jag skulle kvävas.

• rosesarered

Jag vill bara säga att jag tycker att min man är dösexig när han kommer! ;)

• tågjäntan

Tycker du någonstans att det är generande när du kommer till peaken? Skäms du lite för att "låta" eller vad det kan vara och i stället skrattar du?
    Jag vet inte. Bara spånar lite =).

• MuffinsTönt

Du är nog på rätt spår. Det är NGT som jag skäms över. utan att veta det. Jag tycker inte jag låter så mkt. Ingen har klagat iaf. Men jag låter def. mer än honom. Men jag tror inte det är problemet. Utan mer "oh, shit!"-fniss. Som när man ser skolans snyggaste gå förbi en. Typ!

Hur kommer man över det?

Svar på tråden Skrattanfall istället för org*sm